Vlákno názorů k článku Bikini efekt nebo letní harašení? od Ladislav Stejskal - Motiv ženského těla se používá v reklamě odnepaměti....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2001 9:22

    Ladislav Stejskal (neregistrovaný)
    Motiv ženského těla se používá v reklamě odnepaměti. Jak řekl J. Cimrman - Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o to přít - ale to je všechno, co proti tomu můžeme dělat.

    Důvod je jednoduchý. Funguje to. Málokterého muže nechá chladným pohled na krásnou ženu (nejlépe eroticky poodhalenou). Proto se hodně spotřebitelů podívá (klikne). Po zobrazení stránky např. s nabídkou placeného odkazu je řada uživatelů zklamána (nedostaví se očekávaný erotický zážitek), ale někteří si možná placený odkaz objednají.

    Reklama Seznamu s dvojnásobným počtem ňader také splnila svůj účel. Řada zvědavců se na ni podívala, a ostatní jsou o ní informovánií z mnoha "kritických" článků podobných tomuto! Články na první pohled vypadající jako kritika, ve skutečnosti však skrytě šířící reklamu dál. Většinou si to autor článku ani neuvědomuje.
  • 22. 7. 2001 15:58

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Ale uvědomuje, to víte, že uvědomuje. Ta negativní reklama je možná i efektivnější, než sám banner. Dokonce si myslím, že Seznam očekával už po banneru "Jaké je to být dvacátý" nějakou odezvu (vždyť se poprvé objevil pod článkem odsuzujícím klamavou reklamu), a pokud jste si všiml, tak i na vydání tohoto článku Seznam briskně reagoval znovu zařazením odsuzovaného tlačítka na titulní stranu Lupy, ačkoli už týden tam viselo tlačítko na komerční hosting (o kterém se Lupa zmiňovala dříve).

    Je to taková hra, a nutno říci, že Seznam ji hrát umí. Napište o něm, co chcete, vždycky to otočí ve svůj prospěch.

    Ovšem tenhle článek jsem se rozhod napsat proto, aby Seznam zase trochu zbrzdil. Souhlasím totiž s panem Pallasem, že to, co nám připadá jeko výborný žert, si především lidé, o jejichž peníze nám jde především, vyloží k naší újmě.

    Pro spoustu lidí (třeba moji matku, která jinak bez VPN sítě mezi Prahou a Luzernem neudělá ani ránu) Internet a web především porno, hackery, warez, nacistickou propagandu a návody na výrobu molotovových koktejlů a střepinových náloží. Bohužel, Seznam a Billboard k tomu svou nerozvážností jen přispívají.

    Ovšem nepopírám, že jsem se při prvním zhlédnutí tlačítka dobře bavil.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).