Vlákno názorů k článku BillBoard vs. Lin(x) podruhé od Radek - 1/ Cetl jsem nekde vyse, zepry ucinnost je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 12. 2000 23:02

    Radek (neregistrovaný)
    1/ Cetl jsem nekde vyse, zepry ucinnost je nekde 0.87% a jinde je neuveritelne vyssi 1.37%
    --- Nezlobte se na mne, ale to je ucinnost temer rovna nule
    (ucinnost reklamy 1.37% je nemeritelna). Jedinou ucinnost je mozno zmerit vyzkumem na vzestup prodeje nebo povedomi (zadna jina ucinnost nema v techto desetinach procent zadnou vypovidaci schopnost)

    2/ Kdo prijde prvni, ten driv mele
    ----- Zasadni nedostatek tohoto vyzkumu je jeste jeden : klient A uvidi baner na BB a klikne, pak prijde na jinou www a uvidi stejny baner (tentokrat na na MrL), ale proc by klikal, kdyz uz na te reklamovane strance jednou byl.
    Vetsina klientu ma zabehnuty styl, jde nejprve treba na Zive, pak SnM, pak Novinky atd. Uz toto poradi samo o sobe zcela vylucuje jakykoukoliv moznost srovnani. Samozrejme ze pan Hlavenka urcite namitne, ze to poradi muze byt i obracene. Ale jak p.Lahvicka napsal, vetsina impresi se zobrazila na 5 serverech. A zkuste se zeptat jen tak nahodne, kolik lidi ma onen zazity cyklus (Zive,SnM, Seznamka atd.) A pokud pri tak malem mnozstvi reklamy se toto projevi, tak vysledek je zcela nepouzitelny.
  • 2. 12. 2000 17:45

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Už poněkolikáté zde čtu konstatování, že účinnost reklamy okolo 1% je neúměrně malá, neměřitelná, "účinnost téměr rovna nule", abych dokonce citoval.
    Pánové, jakou se domníváte, že má reklama obvykle účinnost? Deset procent, dvacet, padesát? Když jde reklama na automobil Peugeot 607 na českých TV stanicích dvacetkrát opakovaně, takže to má sledovanost cca 3 000 000 lidí, jaká se domníváte, že je její účinnost, kolikpak se těchto aut prodá? Takovýchto pár kousků, a ještě to znamená, že jenom menší část na základě TV reklamy - jste s účinností někde na desetinách, setinách PROMILE. Totéž ale platí i o spotřebním zboží, teleshoppingu atd.
  • 3. 12. 2000 16:31

    MK (neregistrovaný)
    Pravdepodobne jste nevedoky trefil hlavni rozdil mezi klasickym svetem a svetem virtualnim. Pokud totiz nenabizim svym zakaznikum neco konkretniho primo na webu, je CTR nesoumeritelne s naklady na ziskani klienta.

    Rekneme, ze jsem Peugeot a delam reklamu na P607. Reklamni banner me odvede na web www.peugeot.cz, jenze navstevnici www.peugeot.cz __NEJSOU__ kupujici.

    Vetsina banneru je jen "reklama na reklamu". Proto se neda srovnavat CTR a uspesnost produktu v mediich.

  • 4. 12. 2000 9:13

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Nesmesujte ucinnost a CTR.

    Relativni rozlozeni impresi je prakticky nezavisle na jejich mnozstvi.

    Vas argument zrejme vychazi z toho, ze na vyse zminenych serverech se nezobrazovalo nic krome vyse uvedeneho banneru - muzete sdelit, jak jste k tomu dospel, zvlast kdyz je mnozstvi reklamy "tak male"?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).