Asi by bylo vhodne provest studii proc on ma cca 20x vetsi "uspesnost".
Asi je to tim, ze viewbar si klient zobrazuje proto, ze ma zajem o informace. Proto pokud se mu objevi v baru jakakoliv informace ve forme baneru tak klikne prakticky vzdy, kdyz ma o ni "alespon vetsi nez maly" zajem.
Myslim si, ze pro viewbar neni to spravne slovo "reklamni system". Jde uz ve sve podstate o takovy "random browser". A nahoda je totiz i na inetu velky hrac. Asi kazdy zna ten pocit, ze kdyz neco zarputile hleda, tak to obycejne dopadne fiaskem, zatimco kdyz se spolehne na nahodu, tak vysledek se dostavi v plne mire. Ze se nepletu.
Presne tak Radku,
take si myslim, ze duvod, ktery jste uvedl je jeden z tech. ktere zajistuji tak vysoke uspesnosti.
Dalsim muze byt naprikad to, ze uzivatel banner vzdy vidi. Kolik % banneru na ruznych server uzivatel vubec neuvidi, i kdyz byly zobrazeny a tim ani nema sanci kliknout? Tento udaj by me celkem zajimal, ale jak ho zjistit?
Samozrejme, tim ze ViewBar je uplne neco jineho, nez klasicka WWW stranka, tak to sebou nese i radu nevyhod (alespon pro nektere typy inzerentu).
Dale si je urcite take treba uvedomit, ze pro urcity typ firem neni uspesnost (mysleno pomer kliknuti a zobrazeni) to hlavni.