Samozřejmě že Vám to můžu říci, takže postupně.
1) Reklamu zdarma můžete mít pouze tehdy, když sám maté stránky, které mají dostačnou návštěvnost.
2) u Intecomu nejsou uživatelé placeni za klikání, ale za zobrazení. Čili pokud klikne, tak ho asi zaujala. Tím padá i otázka ohledně klikacích robotů.
3) Bannery jsou zobrazováný jen při nějaké činnosti uživatele, tudiž by mělo být skoro zaručeno, že uživatel banner skutečně uvidí.
4) Podle informací na Intecomu nepotřebujete pro vyzkoušení 50.000,-Kč ale třeba jen 1.900,-Kč (minimální objednávka 10.000 zobrazení). Když vezmu do úvahy, že pro rozjetí stačí zaplatit 20% ceny, tak mi vlastně stačí pro vyzkoušení pouze 380,-Kč (u malého banneru je to samozřejmě ještě méně).
5) Na stránkách Intecomu mě také zaujali odkazy na komentář zadavatelů, kteří již služeb využili (i když i to může být domluvéne a zkreslené).
A muzete mi rict, proc bych si platil za reklamu, kdyz ji muzu mit zadarmo? Sice s mensi ucinnosti, nicmene uzivatele mi neklikaji proto, ze musi, aby meli penize, ale proto ze je banner zaujme... Cili mam jistotu, ze mi tam klikaji zivi lide a ne scripty a robotci uzivatelu, kteri view-bar spusti a jdou treba na obed (vim, jak to delaji kamosi tady na univerzite)... Takze intecom.cz, spedia.net a dalsi - ne, dekuji, mam reklamu zadarmo a podle meho nazoru ucinnejsi. A platit 50 tisic za to, abych si vyzkousel, ze Intecom muze byt mozna lepsi, za techto podminek rozhodne nehodlam...
Problem je, ze jak u Billboardu, tak u Linxe se nemeri click-through rate, ale click rate. Oba systemy poskytuji statistiky urcitym zpusobem zkreslene (problem je napr. pocitani nekolika naslednych kliku na jeden banner, pokud je presmerovani pomale), tj. je ponekud osidne tyto statistiky primo srovnavat. Mozna vice o tomto problemu v nejakem dalsim clanku :-).
A to ja mam zkusenosti presne opacne Vreco :) Moje bannery u Mr.linxe maji vetsi uspesnost (myslim tim pocet kliknuti) nez u Billboard.cz. Zase ale na tom tak nezalezi, nejake to procento sem, procento tam. Bude se to lisit asi server od serveru.
Mam zkusenosti spise opacne... Zatimco v Lin(x)ovi mam v posledni dobe prumernou ucinnost kampani nekde kolem 1,2%, u BillBoardu je to pres 2% (testovani bylo provedeno na stejnem banneru, ktery mel na BillBoardu dokonce jeste vice zobrazeni - cili potencionalne mohl mit nizsi ucinnost)...
Z mé půlroční zkušenosti s Mr.Lin(x)em a s Billboardem vyplývá, že kampaně na Mr.Lin(x)ovy jsou podle CTR uspěšnější (až o 100 %). Dále pak má pro mě, jako jejich každodenního uživatele, daleko příjemnější a přehlednější design Mr.Lin(x).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).