Vlákno názorů k článku BillBoard vs. Lin(x) od Petr Kramar - Skoda ze ste se jeste nemrkl na iAudit....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 11. 2000 9:35

    Petr Kramar (neregistrovaný)
    Skoda ze ste se jeste nemrkl na iAudit. Tam je jednoznacne lepsi BB. Ale proc tomu tak je?
    Pocty serveru maji priblizne stejne. Techniku take. Tak v cem to je?
    Napada mne jeste jedna vec, v obou systemech mam zarazeno nekolik stranek svych a svych pratel. Ale vetsina z nich uz davno nefunguje nebo je nikdo nenavstevuje. Neni to prave ten moment, kdy treba Mrlinx je vlastne o neco vetsim zgarbakem takovychto nefunkcnich stranek nez BB?
  • 22. 11. 2000 10:01

    MIroslav Kučera (neregistrovaný)
    Billboard ma vice asi proto, ze byl prvni system, ktery to rozjel ve velkem stylu. Mr.linx pak take, ale zpocatku pouzival "nenormovane" rozmery banneru. Muze to byt take proto, ze diky poslednimu chybe Mr.linxe ohledne prodeje reklamy preslo mnoho velkycg serveru typu Mobil.cz apod. k Billboardu, coz zvysilo pocet zobrazeni v tomto systemu.

    Muez tu byt i dalsi duvod, Mr.linx je propracovany do detailu, vsechna cest pro jeho tvurce, ale soucasne je dost slozity. V billboardu prevedu kredity do kampane a uz se zobrazuji, kdezto u Mr.linxe musite vybrat servery, kde chcete reklamu zobrazovat, musite zjistit, zdali je dostupny prostor volny, pak si vybrat nadefinovany reklamni pack, pak zvolik kolik sleduti chcete zobrazit v jake skupiny, pouzivani koecifientu apod. Ma to samozrejme sve vyhody, to nepopiram, ale je to slozitejsi...
  • 22. 11. 2000 10:11

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    A hlavne i kdyz tak ucinis, nemas zaruku, ze se Ti kredity zobrazi. Minuly tyden jsem pres Linxe zadaval 100 tisic impresi do kampane cilenych do skupiny, kde byl volny prostor v systemu nejakych 800 tisic (podle Mr.Lin(x)e). Zadal jsem si to na pet dni a cekal, az se kampan spusti a probehne. Ovsem neprotocily se mi vsechny bannery, realizovano bylo pouze 65 tisic kreditu. To se mi treba u BillBoardu stat nemuze, i kdyz nevyhodou BillBoardu je to, ze se mi kredity do systemu nahrnou temer okamzite po prevedeni z kreditni banky (pokud tedy nepouziji trvaly prikaz k uhrade), zatimco Lin(x) to bedlive propocitava rovnomerne na cely den (ovsem obcas to holt nedopocita :-(((
  • 22. 11. 2000 10:17

    MIroslav Kučera (neregistrovaný)
    Souhlas, nemas zaruku,ze se ti vsechny kredity zobrazi, zvlastne v pripade,kdyz Mr.linxe prestane pouzivat ze dne na den spousta velkych serveru, z nimz system samozrejme nemuze pocitat.

    To okamzite nahrnuti v Billboardu neni problem, pokud pouzijes trvaly prikaz, ostatne jsi to sam napsal. Nevyhoda spise je to, ze zatim neni mozne tento trvaly prikaz editovat, udelas chybu a jedine, co muzes udelat, je prevod deaktivovat a vytvorit novy...
  • 22. 11. 2000 19:49

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Není podle iAuditu "lepší", pouze je mu napočteno více reklamních bannerů - to je rozdíl.
    Billboard mění spoustu "čtverečků" a "buttonků", tedy reklamních ploch, které se do auditu počítají stejně (tedy jako "pageview") jako horní banner. Dále obsazuje dolní pozice portálů, tedy snad nejvíce planou reklamní plochu, která na Internetu existuje: když ji dělal Linx, tak tam byla CTR 0.15-0.20%. Jenom spodek Seznamu dělá nějakých 40-50 mil. stránek měsíčně - jenomže je to k něčemu? Myslím, že Mr.Lin(x) má teď výrazně vyšší kvalitu své reklamní plochy - většina bannerů je na horní pozici.
    Čímž nijak nechci Billboard zlehčovat či kritizovat - je to kvalitní a stabilní systém, dobře opečovaný.
  • 22. 11. 2000 20:14

    MIchal Matula (neregistrovaný)
    Pane Hlavenko,

    tyhle informace tady od Vas a Vasich lidi padaji porad, ale nejsou nicim podlozene. Jenom my mame udaje o tom, kolik je ikonek a ctvercu. Jak jsem jiz psal v nekterem prispevku, nahodne mereni uspesnoti na Seznamu nam dalo 0.98%, coz za bezvyznamne nepovazuji. Nerikam, ze jsou to ty nejlepsi pozice, ale ani ty nejhorsi. Vymenny system je proste od toho, ze do nej date to, co zbyde a tomu take odpovida cena, to prece vite.
    My se nijak nesnazime soutezit poctem impresi ci uIP, proste to tak roste, ale casto z Vasi strany (nemyslim osobne Vasi) zaznivaji ruzne vyroky, ktere jsou prinejmensim k podiveni...
    O hornich pozicich se da taky polemizovat, ale to nema smysl, proste kazdy nabizime trosku neco jineho a neda se to rozumne srovnavat, aniz bychom se dopousteli zjednoduseni nebo si upravovali realitu do podoby, ktera "lepe vyhovuje".
    Viz neco jako spory PACKY versus samostatne spory v iAuditu a pod.
  • 22. 11. 2000 22:44

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    V tom pripade jsem asi hlupak, ze jsem si dal prednostne cilit v BillBoardu reklamu na zpravodajske servery, portaly a stranky z oblasti IT... Vzdyt prece na Seznamu bych mel mit 0,15-0,20%, vidte... Uprimne, mam statistiky z BillBoardu a zajima-li vas to, tak na Seznamu mame za vcerejsek 1,75%, dnes 0,98% (to je dano zmenou banneru, ktere maji nizsi click-rate nez ty predchozi). Na Centrum.cz jsme vcera meli 1,59%, dnes 0,91%. Takze si nemuzu stezovat a vy byste si mel drive, nez neco podobneho vypustite z ust na adresu konkurence, vse peclive overit.

    BTW: Zato vy v Lin(x)ovi mate impression-makera RedDragona, kterej ma podle vasich verejnych udaju sest a ctvrt milionu impresi mesicne pri cca 16.500 UIP a click-rate je 0,09%, tohle by mozna stalo za zamysleni spis! (dukazem budiz tyhle verejne statistiky: http://mr.linx.cz/search/hledej.asp?id_kat=0604&typ=&lang=&ss=&R1=p&se=1)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).