Vlákno názorů k článku Billboard znovu na špici od Michal Matula - Hezky den nebo vecer. Vzhledem k tomu ze tady...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 10. 2001 9:47

    Michal Matula (neregistrovaný)
    Hezky den nebo vecer.

    Vzhledem k tomu ze tady jiz padla spousta informaci, pokusim se zde popsat nas pohled a nechavam na ctenarich, aby posoudili zda s nim souhlasi nebo nikoli.
    Cela rada obvineni ci nehezkych vyjadreni zde prameni ze zakladniho nepochopeni naseho obchodniho a prodejniho modelu. Ten je jiny, nez je dnes obvykle, ale podle naseho nazoru spravny.
    Zakladni princip systemu BillBoard.cz, ktery jsme nikdy nezakryvali a nezakryvame, spociva v tom, ze poskytujeme nasim clenum sluzbu vymeny reklamnich banneru. Poskytovani teto sluzby neni jednoduchou zalezitosti a vyzaduje rozsahle znalosti, kvalitni hardware, dobrou konektivitu a v neposledni rade rozsahly tym lidi. Nasi clenove jsou proto srozumeni (at primo ci neprimo) s tim, ze cast reklamniho prostoru, ktery do systemu poskytnou prodavame, abychom tak ziskali prostredky potrebne pro provoz systemu a jako i jini podnikatele i primereny zisk. Zaroven vsak take vsem clenum zarucujeme, ze:

    a) nebudeme prodavat primo jejich reklamni prostor, tedy prostor konkretne na jejich serveru
    b) pro prodej pouzijeme maximalne 1/2 reklamniho prostoru, ktery v systemu vznika

    Za normalnich okolnosti tolik prostoru potreba neni a proto jsme zavedli tzv. plovouci vymenny pomer, ktery se meni nekolikrat za minutu a odrazi soucasnou situaci v systemu. Pokud nejsou v danem okamziku v systemu placene kampane, je pomer nastaven na 1:1, je-li v nem placena kampan, tak je pomer zhorsen umerne mnozstvi previsu kreditu (cili poptavky nad nabidkou) a to smerem k 1:2. Cela zalezitost se jeste komplikuje moznosti sporeni kreditu. Pokud nektery server kredity spori, jsou mu v plne vysi pripisovany na jeho ucet. To ale znamena, ze docasne muze v systemu dochazet k opacnemu jevu - k previsu nabidky nad poptavkou. V tom pripade jsou samozrejme zobrazovany ruzne self-promo kampane a pod. Pak se ale tentyz server rozhodne nasporene kredity hromadne vyuzit - a je tady opet previs poptavky nad nabidkou. Proto do vypoctu vymenneho pomeru musime zahrnout i tyto faktory.
    Pokud bychom to nedelali a zachovavali za kazdych okolnosti pomer 1:1, pak by to nevyhnutelne vedlo k "tlaceni" nespotrebovanych zasob kreditu smerem do budoucna. Prijmeme-li za jisty fakt, ze zadny system zde nemusi byt vecne, pak by nekteri clenove, kteri sve kredity nestihnout ke dni ukonceni cinnosti podobneho systemu spotrebovat, o sve kredity a narok na reklamu prisli. To nam nepripada spravedlive a proto se vymenny pomer meni v case.
    Zadny system, ktery nabizi pomer 1:1 tedy nemuze nabizet sporeni kreditu, pokud soucasne nekteri clenove nezobrazuji reklamu bez naroku na kredit a pokud toto zobrazovani bez naroku na kredit neodpovida ci neprevysuje miru sporeni.

    K prodeji reklamy. Jak jsem jiz rekl, BillBoard.cz nikdy pres svuj system nenabizel a nenabizi moznost zacilit reklamu na konkretni server ci servery, ale pouze skupiny serveru ci jejich casti, patricich do stejne kategorie. To muze potvrdit cela rada klientu a nekteri z nich tak jiz ucinili. Pokud nekdy klient trval na kampani na jednotlive servery, pokusili jsme se ji pro nej zajisit v prime spolupraci se servery nebo jejich agenturami a samozrejme jen za jejich ceny a jen za provizi. To ostatne muze potvrdit i treba Lupa, se kterou jsme jednu podobnou kampan realizovali.
    Jednim z duvodu, proc nenabizime reklamu na servery, krom naseho slibu, ktery jim davame, je take to, ze se domnivame, ze reklama na nekolika malo serverech neni za vsech okolnosti ta spravna volba. Dulezitejsi jsou podle naseho nazoru lide, kteri maji byt zasazeni. Ma-li jich byt hodne, protoze je cilova skupina velice siroka, nebo pokud je potreba zasahnout cilovou skupinu pokud mozno kompletne, myslime si, ze BillBoard.cz je dobrou volbou minimalne jako doplnek reklamy na vybranych serverech.Vzledem k nasemu pristupu, kdy si kazdy clen muze zakazat jakykoliv pocet kategorii banneru, ktere nechce na svych strankach zobrazovat (a v nove verzi dokonce i typy banneru, jako je treba banner pripominajici systemove hlaseni, blikajici bannery apod.), nemuze dojit k naruseni zajmu serveru.

    Vezmeme v uvahu jeden z prikladu, ktery zde padnul - mate server, ktery za normalnich okolnosti prodava reklamu za 500 Kc a zaroven pouzivate BillBoard.cz, ktery prodava levneji. Nereknou si lide, pujdu si to radeji koupit k BillBoardu a usetrim? Nereknou, z jednoho prosteho duvodu - my jim reklamu na danem konkretnim serveru, jak jiz jsem nekolikrat napsal, neumoznime! Navic jim ani nezarucujeme, ze pokud si vyberou nejakou kategorii, ve ktere se tento server vyskytuje, ze se na tomto serveru alespon cast jejich kampane zobrazi. Mnohym se to muze zdat k nicemu, ale my si proste myslime, ze je dulezite zasahnout toho spravneho cloveka a nezalezi na tom, zda to bude na znamem vyznamnem serveru ci na strankach Frantiska Novaka, kde prezentuje pestovani rybicek. Ne vsichni s nami souhlasi, ale to je normalni a asi by bylo spatne, kdyby vsichni mysleli stejne.

    Z uvedeneho vyplyva, ze vsechny vypady vuci bill boardu, ktery jsem si dovolil identifikovat jako BillBoard jsou nesmyslne, jelikoz vychazeji ze spatnych premis. Proto jsem take pouzil v predchozim prispevku "nadsazku o Bahamach" a omlouvam se vsem, kterych se to dotklo. Proste mne pripadlo, za kdyz nedava otazka smysl, nemela by davat smysl i odpoved :o))

    BillBoard.cz pouziva motto "reklama ve vasich rukou". To se snazi vyjadrit nasi filozofii, kdy maximum funkci, kterymi se ridi to, co a komu se zobrazuje v kampanich a na serverech nasich clenu ponechavame v jejich rukou. Oni urcuji, co chteji na svych strankach zobrazovat a co ne. Pokud by se objevila jakakoliv placena kampan, kterou zobrazovat nechteji, mohou ji hned na svych serverech zakazat.
    Jedinymi funkcemi, ktere nejsou plne v rukou nasich clenu jsou nastaveni, ktera ovlivnuji i ostatni cleny a kvalitu prostoru, jako je treba vkladani banneru, kdy je treba kontrolovat, aby bannery odpovidaly pravidlum, dodrzovaly stanovene velikosti atd. To ale nema zadny vliv na reklamni prostor nasich clenu a jeho vyuziti. Muzeme jiste diskutovat o tom, zda i tyto kontroly nejsou prehnane, zda by clenove nemeli mit jeste vetsi svobodu atd., ale to neni nyni podstatne. Nase zkusenosti jsou bohuzel takove, ze si myslime, ze kontorly jsou nutne a ze je to v zajmu vsech nasich clenu. Nasi snahou je zajistit nasim clenum co nejkvalitnejsi reklamni prostor a zaroven pokud mozno co nejvyssi kvalitu a primerenost reklamy, ktera se u nich zobrazuje.

    Z vyse uvedeneho je doufam zcela jasne, ze nikoho a nikdy neokradame a hluboce se nas tato narceni dotykaji. V uzivatelske sekci systemu BillBoard.cz jsou neustale zminky o placenych kampanich, placenych kreditech apod. Pokud nektery z clenu z toho a dalsich veci, ktere byly receny o vymennem pomeru nepochopil, ze cast reklamniho prostoru prodavame a prozrel az ted, samozrejme ma v duchu nasich zasad moznost kdykoli system opustit. Nikdy jsme nikoho ke vstupu nenutili a nemame duvod ani nikomu branit, pokud by chtel ze systemu vystoupit ci treba i jen docasne jej prestal pouzivat.

    Mozna jeste jedna mala poznamka k "nevyhodnosti" clenstvi v systemu BillBoard.cz - pomerne casto se stava, ze agentury pouzivaji siroke spektrum BillBoardu k jakesi testovaci kampani. Na ni si overi, kde ma dana kampan z pohledu agentury nejvyssi ucinnost a pote zakoupi reklamu primo u vybranych serveru. Myslim si proto, ze pro servery to je naopak vyhodne, jelikoz u nich pote probehnou uspesne kampane a klienti se k nim vrati. Navic kazdy vymenny system, ne jen ten nas, pomaha serverum zvysovat navstevnost, coz je jeden z parametru, ktery jim pomaha v kontaktu s agenturami a klienty a v konecnem dusledku muze serverum prinest i penize, ktere jiste vsichni potrebuji.

    No a na zaver k diskutovanym cenam. Jiste ode mne necekate, ze prozradim detaily obchodniho vztahu mezi nami a kterymkoliv z nasich klientu. To bychom asi opravdu nebyli duveryhodnym partnerem. Nicmene bych rad rekl nasledujici - tvrdit, ze nekdo prijal nabidku x, protoze ja jsem takovou dostal je velice odvazne. Kazda nabidka odrazi hodnotu, kterou klient v pozadovanem zbozi nebo sluzbe vidi. Pokud nekdo nabidne za jeden produkt X, neznamena to, ze za jiny produkt nabidne take X.
    Z uvedeneho take vyplyva i opak: kazdy produkt ma svou cenu. Jina bude u vysoce kvalitniho produktu, napr. velice presne zacilene imprese, jina u zcela nezacilene imprese. Kazdy dodavatel ma koncove ceny, systemy slev, jako napr. mnozstevni slevy apod. Ty aplikuje na sve klienty a bud se s nimi dohodne, nebo nikoli.

    Jak jsem vyse uvedl, domnivame se, ze reklamni prostor v BillBoardu prodavame pravem, jelikoz je to jakysi jeden velky reklamni prostor, nedeleny na jednotlive servery a servery jsou s tim srozumneny. Jelikoz jsme podnikatele a nasim cilem je uz take zmineny primereny zisk, jiste neni nasim zajmem prodavat pod cenou. Je veci nasi konkurence, jake ma naklady a jakou cenovou politiku. My mame svoji a tu aplikujeme, at se to konkurenci libi ci nikoliv. Takhle to v obchodnim svete funguje, nebo ne?

    Urcite se najde rada lidi, kteri maji jiny pohled, nez my a o spouste veci se da diskutovat. Rad tak ucinim s kymkoli prostrednictvim emailu, ale prosim nenutte nas diskutovat s konkurenci, ktera z principu ma opacny nazor a nikdy se k nicemu nedobereme. Byl by to jen ztraceny cas, ktery muzeme lepe vyuzit ke zlepsovani nasich sluzeb.

    Michal Matula
  • 8. 10. 2001 11:20

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Vážený pane Matulo,
    díky za velmi rozsáhlé vysvětlení. Jsem rád, že jste opustil stanovisko, že jste na bahamách a proto nemáte čas se takovými hloupostmi, jako je tento případ, zabývat a že jste přistoupil k věcné diskusi. Dovolte mně ale malou polemiku s tím, co ve vaší velice rozsáhlé argumentaci uvádíte; vynasnažím se být tak věcný, jak to jenom jde:

    a) domnívám se, že základním problémem je, že prodáváte reklamu netransparentně, za naprosto různé ceny různým subjektům, dokonce za podíly ve firmě či projektu (!!), za provize atd., a tyto informace členům nesdělujete . Pokud byste např. uvedli, že provoz a vývoj systému vás stojí 2 mil. Kč ročně, že tyto peníze utratíte prodejem reklamy za vaši tabulkovou cenu 190 Kč/CPM a ani o korunu míň a že si ještě k tomu vyděláte další 1 M Kč ročně coby přiměřený zisk (50% zisk není myslím málo), toto deklarovali a tato čísla (za kolik a komu prodáváte) ZVEŘEJŇOVALI, byť třeba jenom svým členům, tak neřeknu ani popel.

    b) další věci už nejsou tak podstatné:
    - "žádný systém nemůže nabízet 1:1 při spoření". Nemáte pravdu: newLinx to nejenomže nabízí, ale dokonce garantuje. Proč to garantuje, proč to umíme splnit a proč to plníme, jsem už v příspěvcích uvedl. Zde tedy informujete zcela nepravdivě.
    - "nenuťte nás diskutovat s konkurencí". Tady nejde o žádné diskutování s konkurencí (většina příspěvků k tomuto článku od žádné vaší konkurence nepochází) - jedná se o diskusi si vašimi členy. Je mně jasné, že byste chtěli toto zamést pod koberec a vymailovávat si to s členy napřímo; pokud ale odmítáte váš názor hájit veřejně, tak musí všichni (ne vaše "konkurence", ale členové, kteří čtou toto fórum!) nabýt celkem oprávněného dojmu, že něco skrýváte.
    - "plovoucí výměnný poměr, který se mění od minuty k minutě a jde směrem k 1:2". Vše, o co zde usiluji, je transparentnost. To, co děláte, je naprosto netransparentní a nesmírně to škodí členům i internetové reklamě u nás vůbec. Přitom to jde dělat naprosto transpatentně a jasně, a newLinx ukazuje, že to tak dělat jde.

    Ale jak jsem jsem už uvedl, tohle jsou spíše drobnosti, které škodí trhu, škodí členům a v důsledku uškodí i vám. Podstatný je prodej reklamy za nejrůznější ceny; prodávejte si váš vlastní prostor za co chcete, na to máte samozřejmě právo, ale pokud prodáváte prostor na cizích serverech za naprosto nejrůznější ceny, od "haléřů" až za jakési podíly v jiných firmách, pak kazíte internetový reklamní trh takovým způsobem, který existenčně ohrožuje desítky serverů, kteří jsou vašimi členy.

  • 8. 10. 2001 11:53

    Tomas Krause (neregistrovaný)
    Podstatný je prodej reklamy za nejrůznější ceny; prodávejte si váš vlastní prostor za co chcete , na to máte samozřejmě právo, ale pokud prodáváte prostor na cizích serverech za naprosto nejrůznější ceny, od "haléřů" až za jakési podíly v jiných firmách

    BB IMHO neprodava reklamu na cizich serverech, on prodava reklamu ve _svem_ systemu a servery _dobrovolne_ tento system pouzivaji. Jak uz jsem tu jednou rekl - nelibilo se mi, ze mi BB na ROOTa cpe HP omnibook, pozastavil jsem BB a pockam, az tam zase budou "normalni" vymeny. Ja tedy rozhodne nemam pocit, ze by mne nekdo okradal. Mam prostor na svem serveru plne pod kontrolou a kdyz se mi neco nelibi, zareaguji. V cem je problem?

  • 8. 10. 2001 16:25

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Plne souhlasim s panem Krausem. Pokud se mi to co posila Billboard nebo nekdo jiny nelibi tak ho na chvili vypnu. To vsak ale nemohu udelat u Adrenalinu, protoze mi tam bezi komercni kampane a jako vycpavku mi do vymeny posilaji Vltavu. To je to same jako HP nebo Eva od Billboardu.
    Pan Hlavenka by mel z vlastni zkusenosti dobre vedet, ze pokud by Billboard zasel prilis daleko, tak se nas 5 az 10 velkych serveru umi domluvit behem par hodin. To vi jiste i pan Matula a zatim hranici nasi trpelivosti neprekrocil.
  • 8. 10. 2001 16:43

    miroslav.kucera (neregistrovaný)
    Jak to, ze vam Adrenaline posila vycpavky? Je to snad ciste komercni system, nebo je nejak "provazan s Linxem"? BBmedia s Billboardem nejsou nijak provazany a kdyz tam nebezi placene kampane, nikdo mi tam necpe nic, o cem bych nevedel, respektive, co bych si predem nenastavil :)
    Jak je to u Adrenaline?
  • 8. 10. 2001 18:10

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Vždycky musí být možnost výměny, právě kvůli "vyrovnávání". To vás ale nezbavuje garance 1:1, a také toho, že se nikde neobjeví placený banner, aniž byste z toho neviděl peníze.
  • 8. 10. 2001 19:13

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Banner Vltavy tak jak byl u nas ukazovan bych srovnal klidne s placenou reklamou. Ale to se utapime v detailech.
  • 8. 10. 2001 13:31

    Michal Matula (neregistrovaný)
    Vazeny pane Hlavenko,

    opravdu jsem s vami nechtel diskutovat, jelikoz jako konkurence mate jine nazory, jine pohledy na vec atd a tedy tezko se dobereme shody. Ale bohuzel mi to neda a jeste jednou zareaguji, hlavne z toho duvodu, aby az tuto diskusi nekdy v budoucnu bude nekdo cist, mel dost argumentu pro to, udelat si vlastni nazor.

    ad a) informace obchodniho charakteru samozrejme zverejnovat nebudeme a chtel bych videt firmu, ktera udela to, co po nas chcete. Dobre vite, ze kdybychom to uvedli byt v uzivatelske sekci, neni pro vas jako konkurenci problem se do systemu prihlasit a vsechno si precist. Nechte na nas, at si poradime s nasimi naklady a prijmy. Kdyz se nam to nepodari, zkrachujeme a budete mit klidnejsi spani.
    Pokud bychom prodavali reklamu za podil na firme, je to porad totez, jako prodej za penize - stale od toho ocekavame zisk v hodnote minimalne poskytnute reklamy. Nevim, co vam na tom pripada divneho. Nejen penize maji svou hodnotu.

    ad b)
    - pomer 1:1 : zkusim to tedy s tim kyblikem s vodou, ktery jste pouzil jako primer vy.

    za idealni situace mate kybl plny vody. Nekomu se zobrazi banner na jinem serveru a vy tedy za to hrnek vody vylijete.
    Zaroven tomu serveru stejny hrnek vody pridate a vlijete jej tedy zpet do kybliku. Mate zase plny kybl vody. Az sem je to vsechno moc fajn.

    Ted si k tomu pridejme treba moznost zakazu banneru urcite kategorie napr. konkurence.

    Prijde pozadavek ze serveru na zobrazeni banneru. Vy se teda
    mrknete, kdo ma ten hrnek vody, ktery byste mohl vylit. Ale co to, par lidi by se naslo, ale nikdo nechce zrovna na dany server, nebo dany server ma zrovna vsechny adepty zakazane. Nu coz, nezbyva, nez zobrazit nejaky zachranny banner, treba self-promo. Ale za to neni co odlit, protoze system jako takovy samozrejme nikde nezobrazuje, je to jen zastresujici entita. Ale serveru, ktery zobrazil kredit pripsat musite, neni jeho chybou, ze zrovna nemate co zobrazit. Takze holt do plneho kyblu nalijete hrnek vody. A oops, zacina nam to pretekat.

    Pridejte si jeste sporeni a dalsi vymozenosti a mate z toho pekny vodopad. Jedinym resenim, ktere udrzi kybl v pohode pri pomeru 1:1 a zastavi ten vodopad je,
    ze proste nekdy ten hrnek dolivat do kyblu nebudete. Je to to, co delate?

    Pokud ne, tak nedelate nic jineho, nez ze tu preteklou vodu
    tlacite pred sebou do budoucna. A az jednou Linx prestane zobrazovat, tak ta pretekla voda bude jeste vyvazena potoky slz, ktere uroni Vasi clenove, kteri budou mit tu smulu, ze uz ji nebudou mit kde uplatnit.

    - diskuse s konkurenci: pane Hlavenko, z cca 110 prispevku je 32 vasich, dalsi radka je od pana Stejskala, Fryce ci Kopty, kteri nas system pro vymenu nepouzivaji. Takze, je to diskuse s nasimi cleny, nebo s konkurenci?

    - transparentnost: chcete videt vzorec, jak se to pocita, nebo jak je to transparentni? Je to proste funkce, ktera meni vymenny pomer podle rekneme mirne exponencialni krivky tak, ze cim vyssi je previs poptavky nad nabidkou, tim vice se zhorsuje pomer smerem od 1:1 k 1:2

    - prodej na servery v jinem prispevku: kdyz nam pri nejake jednani klient rekne
    K: "a bude tam seznam", tak mu rekneme toto:
    BB: "pokud zacilite na vyhledavace, tak tam muze byt, pokud vasi kategorii zrovna nema zakazanou"..."nema? Fajn."
    K: "A kolik se nam tam toho zobrazi?"
    BB: "nevime, teoreticky podle toho, jak moc bude Seznam zobrazovat zrovna v obdobi vasi kampane v pomeru k jinym vyhledavacum, jestli si vas nezakaze apod. Cili mozna neco, mozna nic! Ale my si stejne myslime, ze dulezitejsi jsou lide, a ti jsou treba i v kategorii Automoto. Chcete, nechcete?"
    A dal uz je to na klientovi. Jestli to je prodej na servery, tak uz nevim, jak jinak se to da delat...


    Pane Hlavenko, rad bych to uzavrel timto - vzhledem k tomu, ze nasi clenove zvladli vybudovat sve vlastni webove stranky ci dokonce velke a rozsahle servery, maji dostatek inteligence, aby se o sva prava poprali sami a nepotrebuji k tomu advokaty z rad konkurence. Pokud nekoho z nasich clenu cokoliv zajima, muze nam napsat a my se pokusime vse vysvetlit. Prosim nechte na nasich clenech, aby se sami rozhodli, zda sluzby, ktere jim poskytujeme pro ne maji cenu ci nikoliv.

    Vice uz na Vase prispevky reagovat nebudu, prosim vsechny, kdo chteji diskutovat, aby mne kontaktovali primo.

    Michal Matula
  • 8. 10. 2001 14:40

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Vážený pane Matulo; rovněž už jenom krátké reakce, protože se domnívám, že jsem zde dostatečně vaši činnost objasnil a členové si z toho vzali poučení.

    a) "Informace obchodního charakteru zveřejňovat nebudeme". To je trošku jinak. Vy se svými členy uzavíráte OBCHODNÍ DOHODU, že veškeré výnosy z prodané reklamy použijete na úhradu nákladů a přiměřený zisk. Oba pojmy jsou právně validní a vyčíslitelné, dokonce zákon i určuje, co to ten přiměřený zisk je.
    Jenomže svým klientům naprosto neposkytnete možnost, aby si OVĚŘILI, že tuto obchodní smlouvu plníte. Pokud totiž přímo ve smluvních podmínkách píšete, že peníze získáváte pouze proto, abyste mohli BB provozovat, přestávají být tyto obchodní případy vašimi "interními" informacemi; jsou to informace "obchodního charakteru", jak správně říkáte, ale jsou součástí PLNĚNÍ, které se zavazujete vůči svým členům. Ti na tyto informace mají právo - dokonce zákonné. Což naprosto neplníte a dokonce i otevřeně plnit odmítáte.

    b) V podmínkách, tedy oné právně závazně uzavřené smlouvě hovoříte, že peníze získáváte na úhradu svých nákladů, a NIC VÍC - hovořím o starém billboardu, protože nový jede teprve pár dní.
    V tom případě jste ovšem tuto smlouvu sami porušili, když jste za tyto hodnoty (protože jak sám správně říkáte, nejen peníze, ale i bannery mají svou hodnotu) nakoupili 50% podíl v DirectPay. To zcela jistě nemá nic společného s úhradou svých nákladů.

    c) Práce s kýblíčkem vody. Vaše řeči o "až jednou linx přestane zobrazovat" mě připomínají něco jako "hin sa hukáže". Ano, až Slunce přestane hřát, přestane linx/Adrenaline zobrazovat. Zatím - a podle vzrůstajících křivek návštěvnosti je celkem jasné, jak tomu bude i do budoucna - nemáme vůbec problém s tím, že by servery CPressu nevygenerovaly dostatečné množství bannerů, aby to něco málo přeteklé vody nevykompenzovaly ze svého.
    BuĎte si jisti, že máme v linxovi přesné monitorování stavu a že jej také monitorujeme, abychom byli schopní "dorovnávat". Pane Matulo; to, že mě tady obsáhle argumentujete, že některé funkce nezvládá váš billboard, ještě neznamená, že je nezvládá newLinx. Zvládá..

  • 8. 10. 2001 13:41

    Karel Minka (neregistrovaný)

    Spravne, pane Matulo, neztracejte cas plkanim a venujte se zlepsovani sluzeb BillBoardu. Kuprikladu tim, ze mi konecne po 4 dnech aktivujete banner ;-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).