Ale zas tak promyšlené mi to nepřipadlo, když měli na blozích téměř identické příspěvky.
Také nechápu jak to úspěšně a nenásilně ovlivňuje média, obchodníky i publikum přirozenou cestou.
Co jsem viděl ty blogy, jsou příklad toho čím se snad nikdo nemůže nechat ovlivnit - blog s několika příspěvky na stejné téma.
Nechám se ovlivnit názory lidí co znám, nebo těm co mají určitou historii publikování, odkazů na své články a citací.
Mrtvý blog, bez ohledu na to že se objevuje ve výsledcích vyhledávačů, na mě má efekt asi jako reklamní banner - možná zaregistruji že existuje Paysec, ale názory autora mě nezajímají.
U nás je pořád situace daleko lepší než v zahraničí. Tam je většina blogů komerční šmejd a každý den mi ve vyhledávání pár takových případů vyleze.
Hlavní problém je ve čtenářích a čím se nechají ovlivnit.