Přístroj se slabou baterií připojíte k nabíječce, ale přesto Vám neumožní telefonovat. Můžete se pohybovat v menu, ale nezavoláte si :-D Bavím se o nedotykovém BB, který jsem bohužel musel pár týdnů používat. Vzpomínám si i na Wi-Fi - ano, byla k dispozici. Ale marně jsem hledal prohlížeč...
Dotykové neznám, ale stejně - děkuji, nechci.
Tak uměl jsem volat a posílat sms, což stačilo. O pohybu v menu při hovoru nebyla řeč, to jsem nezkoušel. Ale jak jsem psal - při nedostatečném nabití se nelze přihlásit do sítě. Připojil jsem nabíječku, ale stále nic. To jsem se opravdu musel smát! Rozhodně to nebyla chyba, ale vlastnost.
Přiznám se, že prohlížeč jsem nenašel. Musel bych nastudovat návod nebo to hledat na netu. Byla to první zkušenost s tlačítkovým BB.
Už zopár rokov používam prístroje značky BB, ale musím povedať, že nástup novej generácie "extra múdrych" telefónov spoločnosť absolútne nezvládla. Za hlavnú divíziu značky som vždy považovala synchronizáciu mailov a BBM, avšak tieto služby a mnohé iné už konkurencia dávno prekonala. Synchronizácia mailového klienta je dnes v telefóne samozrejmosťou. Rýchle správy riešil Apple s iMessage (a teraz s iOS7 už poskytuje aj hovory zdarma), Android s aplikáciou WhatsApp. BB zostáva klávesnica, ktorá je však lákadlom, len pre určité spektrum zákazníkov. Prakticky už nie je reálnou konkurenciou pre trh s mobilnými zariadeniami.
Čo je mi, úprimne, veľmi ľúto.