Protěže je zajímají většinový zákazníci Blesku. Dejte lidem chléb a hry se říká.
Hlavní skupina, která "žere" blesk a v něm obsažené infomace je velice manipulativní. A tak to bude výborná příležitost jak si upevnit postavení v "hodnotovém" žebříku zákazníků. Samozřejmě i vydělat nějaké finance navíc. Když nebude to výdělek třeba přímý , ale zprostředkovaný. Protože zákazníky budou pravděpodobně bombardovat smsky ...co nového u Ivetky, Agáty.. ...již brzy na stáncích.. A v hlavě budou mít zafixováno jak ten hodný Blesk to s nima myslý dobře. Jaká bude pravda není podstatné, účelem je si je uvázat a uklidnit.
To je důvod proč tam není pořádný byť drahý datový tarif. Chytré zákazníky Blesk nezajímá , protože pro ně nemají obsah. Až budou vydávat "Geekplesk!" tak možná.
Tak můj názor.
U těch "prémiových' služeb si můžes zdarma zavolat na "zákaznickou" linku a pokecat tam se slepicí těsně po maturitě, která tvůj problém stejně nevyřeší, které z produktového chaosu O2 po měsíčním školení praská hlava, za půl roku si řekne, že za těch 18 tisíc jí to nestojí a nahradí ji jiná slepice.
Nicméně ochrannou znamku na Bleskmobil drzi Ringier:
http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.ozs.det?pozk=9022643&plan=cs
Přesně tak. Značka, respektive dvě ochranné známky ve stadiu přihlášky, patří Ringier Axel Springer CZ a.s. Ale provozovatelem sítě a poskytovatelem služby,která je pod značkou BLESKmobil nabízena, je Telefónica Czech Republic, a.s. Účastnickou smlouvu pak uzavírá (roztržením obálky a aktivací SIMky) účastník přímo s TO2.
Telefónica Czech Republic, a.s to nezajišťuje "formálně", ale fakticky, a to jak síť, tak poskytování služby. A účasník s ní také uzavírá smlouvu. Tj. Ringier Axel Springer CZ a.s. je, spíše než MVNO, pouhý zprostředkovatel, protože jednou z charakteristik virtuálního operátora je, že jedná s účastníkem vlastním jménem a na vlastní účet (tedy uzavírá s ním sám smlouvu). Zde však účastnickou smlouvu uzavírá zákazník s TO2, nikoli s Ringierem. Z tohoto pohledu je tedy kdejaká "šedivka" virtuálnímu operátorovi mnohem blíž, než BLESKmobil.
Jinak není pravda, že by vydavatelství Ringier muselo založit novou společnost. Na poskytování veřejné dostupné telefonní služby stačí pouze její poskytování písemně oznámit ČTÚ ve smyslu § 13 zákona 127/2005 Sb., lípnout na to tisícikorunový kolek, a je hotovo. Práce na hodinu, plus půl hodny cesty MHD, kdyby zrovna ve frmě neměli k dispozici žádné auto ;). A okamžikem, kdy jim podatelna ČTÚ bouchne razítko na kopii (správně vyplněného) ohlášení už mohou podnikat v elektronických komunikacích...
Já nevím proč tu všichni řešíte zda je smlouva s O2, Ringierem nebo Frantou Flintou. Podstatné je, že se začíná něco dít a že v oblasti předplacenek bez dvaceti podmínek a výjimek jde o snížení ceny. Sms pravda nic extra, na druhou stranu třeba Vodafone (nejen on) nabízí stejnou cenu sms i u dražších tarifů, cena minuty je slušná (bez retenčních nabídek je taková cena jen u nejvyšších tarifů). Pokud by podobného půlvirtuála udělali i další dva operátoři, plus přibila jedna úplně nová síť a ze dva skuteční virtuálové, tak poletí cena dolů rapidněji. I teď ale lze čekat, že lidi, kteří moc neprovolají, tak se třeba začnou přesouvat k Blesku a na to budou muset reagovat i ostatní hráči. Ano, není to extra hitparáda jako jsou tarify třeba v Rakousku, na druhou stranu Rakousko je extrém i v intencích celé Evropy. Tady jde o to, aby se ledy hnuly. Dokud se jen kecá, nic se nezmění, teď je tu první krok. A až přijde skutečný virtuál, tak těžko bude moci začít s nabídkou 2,5 a 1,5 se kterou by beztak začal, nebýt Blesku, bude muset jít niž. Třeba na 2 a 1.
Formálně je prostě poskytovatelem Telefónika, prodej, marketing a vše ostatní zajišťuje Ringier. Jinak by si vydavatelství muselo založit novou společnost - telekomunikačního operátora.
Jak již někdo zmínil, funguje to tak např. na Slovensku u Tesco Mobile: http://tescomobile.sk/download/cms/files/vseobecne-podmienky.pdf
Dokonce i v Německu se vydali stejnou cestou. Třeba u Tchiba byla vždy smlouva se společností Tchibo Mobilfunk a teď nově je to napřímo s Telefónica Germany: http://mobilfunk.tchibo.de/fileadmin/pdf/formulare/agb/Tchibo_mobil_Prepaid_AGB.pdf
No Vy budete asi velký myslitel a opravdu člověk na "úrovni", když soudíte lidi jen podle toho jaké periodikum čtou. To také leccos o Vás vypovídá, třeba mí přátelé, ač všichni vysokoškoláci, kteří Blesk povětšinou nečtou, by někoho jako jste Vy, považovali za..ubožáka, člověka, který své nízké sebevědomí, svou neschopnost dosáhnout úspěchu, který by chtěl apod. si kompenzuje tím, že uráží druhé, kteří třeba nejsou tak chytří (což neovlivní), nebo prostě je baví něco jiného. Ono se může klidně stát, že slušná část lidí čtoucí Blesk, nečte jen ten Blesk a nevěří všemu co v něm je. Ostatně i můj profesor na žurnalistice samozřejmě četl i Blesk, protože bulvár je prostě součástí společnosti a žurnalistického světa.
To je otázka - s číslem O2 je potřeba nechat číslo přenést, nebo ne?
Ale děti mají Vodafone divokou kartu a jdou tam, protože platit 3/7,20 nebo 2,50 za minutu je dost velký rozdíl. Když to nějak začnou měnit k horšímu, tak zase půjdou pryč, v čem je problém?
Kdo používá mobil pracovně nebo má přístup k firemním tarifům, tak stejně nemá předplacenou kartu.
Jak se liší čokoláda J.D.Gross z Lidlu a ta v obalu německé prémiové značky Rausch Schokoladen?
Nijak. V obou obalech je zabalená úplně stejná (kvalitní a neošizená!!!) dobrůtka
A právě v tom je ten vtip. Díky pouhé psychologii vnímání značky se dá docílit, že bohatí si raději pořád kupují to dražší a neutečou k levnější verzi úplně téhož!