Snad už konečně někomu dokází, že veškeré ochrany jsou dobré leda k tomu, aby bezdůvodně šikanovaly masy obyčejných zákazníků, zatímco těm, kteří multimediálnímu průmyslu nejvíc ,,škodí", jsou leda pro legraci. Konečně už snad kapitánům zábavního průmyslu začíná docházet, že jediná cesta, jak kopírování omezit je, vykašlat se na ochrany a snížit ceny na takovou úroveň, kdy se kopírování nevyplácí. Jenže tohle je realita stará X let. Naivní člověk by se domníval, že lidé, kteří stojí v čele jakéhokoli podniku, budou nadáni aspoň takovou minimální mírou inteligence, která jim umožní pochopit elementární realitu systému a adekvátně na ni reagovat. Jak je vidět, ta nejjednodušší a nejůčinnější řešení vždy přijdou na pořad dne až nakonec, kdy se ztráty, vzniklé realizací chybných premis vyšplhají do neakceptovatelné výše. A při tom zcela zbytečně! Kdyby měli šéfové zábavního průmyslu za krecar zdravého rozumu a smyslu pro realitu, už by to udělali dávno a sumárně by na tom byli mnohem líp.