Nedoporučuje konkrétní produkty? Ne. Jenom už stihla uspořádat "fotosoutěž se značkou Converse" :)))
http://www.modnipeklo.cz/clanky/soutez-s-converse-vyhlaseni/
Probuďte se prosímvás, vždyť je to úplně normální komerční bulvár se vším všudy, jenom má trochu netypickou cílovku...
K tomu, že to je bulvár se Ada dokonce hlásí: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1100627928-ta-nase-povaha-ceska/312294340010003/
Oproti normálnímu bulváru se to liší maximálně tím, že je v tom víc hejtu...
a. Nezávislost - neplatí ji žádná společnost, nedoporučuje konkrétní produkty konkrétní značky (samozřejmě se občas objeví jako ukázka).
c. A na to zděšení fanoušků jste přišel kde??? V diskuzi výrazně převažují pozitivní reakce, některé velmi. Podle mě jsou šaty krásné, precizní, decentní a velmi vhodné k dané příležitosti. Ačkoli sama bych si je nevzala, neslušely by mi.
Ve většině případů Ada kritizuje rezignaci na jakoukoli snahu vypadat hezky, na neschopnost oblékat se jinak než do riflí, trička a botasek, na vykukující spodní prádlo, na špinavé oděvy. A v tom má pravdu.
Článek o oblékání bezdomovců tam samozřejmě není.
a. Kde je ta nezávislost módní blogerky, kterou „žere“ 15 000 lidí denně, když vlastně už nejde o blog ale o komerční projekt?
b. Kdo si koupí inzerci na stránce, kde jej před tím Áda neopomněla setřít?
c. Tento blog ještě někdo čte? ....po té, co se Áda na blogu pochlubila šaty, které si sama ušila na ples a ze kterých byli zděšení i do té doby nejvěrnější fanoušci? Ukázalo se, že Áda je pěkné „módní dřevo“ a jediné co umí, je nahrávat klasickému českému milovníkovi diskusí: zavdat jim důvod na někoho nadávat a někomu se vysmívat.
Módní peklo mi pěkně leží v žaludku, protože pomlouvat staré babky za to, co si na sebe oblékly, je dost sprosté! A pomlouvat oblečení bezdomovců: trapné!
Návštěvnost Módního pekla je asi 15.000 denně. To je dost na to, aby (třeba přes AdSense nebo Sklik) generovalo asi 50.000 Kč měsíčně. Pokud se o to stará někdo, kdo umí reklamu prodat ještě lépe, tak klidně 2x tolik. Špatný nákup to tedy není. Záhadou mi zůstává, proč to tedy Ada prodala?
Pokud ten web chápu správně - a ne, že bych vyvinul nějakou zvlášť velkou snahu jej pochopit - tak jeho účelem je ukázat prstíčkem na několik lidí a těm se jako vedoucí skupiny vysmívat a kritizovat jejich oděv. (Podporovaně právě skupinou.) Myslím si tedy, že pokud by vymizel autor sjasnou osobností - tedy ten, kdo skupině říká, čemu se smát - a byl nahrazen neosobní firmou, pak by ono kouzlo, které vytváří u skupiny zájem, vymizelo, a tak i ten zájem. Móda není exaktní, potřebuje mít někoho, kdo bude udávat směr a jeho subjektivní názor se bude používat jako měřítko.
Proto si myslím, že k nějakému firemnímu převzetí nedojde.
Kdo viděl její fotku, ten se nediví, že se nechce nikomu ukazovat, taky bych být Adálou moc čumák nevystrkoval :) http://www.imagehosting.cz/images/adelamodni.png
To jmeno a prijimeni bude hodne tajne, kdyz jste s pani delali "nedavno" rozhovor, kde jste sami uvedli jeji jmeno. Zapatrejte sami u sebe: http://www.lupa.cz/clanky/bartlova-ceskemu-internetu-weby-o-parfemech-chybi/