"Problem je, ze vetsina tech zelenacu si mysli, ze se Zemekoule toci kolem nich..."
Kteří jsou ta "většina" a podle čeho soudíte, že si to myslí? Můžete třeba uvést konkrétní příklady, že by někdo psal něco ve smyslu "jsem blogger, bloguju a proto jsem něco extra"?
PS: Opravdu by mě zajímalo, kde se vzal tenhle názor, že si to většina o sobě myslí. Obávám se, že v tomhle udělali docela medvědí službu někteří (nejen) internetoví publicisté, kteří začali weblogy zbožšťovat a začali o nich psát jako div ne o spáse publicistiky, internetu a světa vůbec, což logicky vedlo k tomu, že spousta lidí začala blogy nesnášet, už jen kvůli tomu, že všude o nich četli samé superlativy a chválu. Věřte tomu, že bloggeři sami si o sobě (většinou) nemyslí, že dělají něco extra, většinou si píšou "to svoje" a veškeré cancy o "nové publicistice" a "komunitách" jsou jim naprosto šumafú.
Blogy existovaly uz pred deseti lety, akorat je tenkrat psaly osobnosti IT a lide, co neco znamenali a nerikalo se tomu blog, melo to formu, zajimave informace apod. a vetsina z toho se casem prerodila v navstevovane zpravodajske/odborne weby. Nehlede na to, ze z kazdeho bloggera, ktery za neco stoji se driv nebo pozdeji stane novinar (nebo naopak - novinar si na stara kolena zalozi blog, aby si trochu "usnadnil" praci). Muzeme to nazvat lihni talentu, takovou farmou pro nedopecene zelenace. Problem je, ze vetsina tech zelenacu si mysli, ze se Zemekoule toci kolem nich...
zda se, ze ty blogy vlastne k nicemu nejsou, ze? Nejvic me dostal argument, ze to neni nic noveho. Jasne ze ne, jenom je to pohodlnejsi a prehlednejsi, nez nastavovani jakychsi mailovych skupin.
S touhle logikou by totiz bylo treba nove Ferrari taky vlastne k nicemu, prece kolo objevili uz davno a take funguje, tak proc by mel byt okolo nejakeho Ferrari nejaky povyk, ze? ;)
Ten clanek byl v podstate o nicem, jen mlaceni prazdne slamy ... Jde to s tou Lupou opravdu z kopce ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).