to, že si lidi zapamatujou bobika je super, až to uvidí vícekrát, zapamatujou si, na koho to je. tak přece reklama funguje - má zaujmout a pak říct informaci... na mě to funguje :-) určitě víc než seznam nebo atlas.. díky za bobíka, jinak by v tv byly samé prací prášky :-)
Vyborne. A prave tato kampan nekdy v polovine byla vyhodnocena tak jak se tady bavime. "Vsichni" ji znali, ale na jake to bylo pivo vedelo zlomek lidi. Sam jsem musel asi 10s premyslet nez jsem si vzpomel. A to reklamy dost sleduji. Dalsi spoty pak vice propagovali znacku... Alespon takto me to bylo prezentovano s konkurencni PR agentury. (konkurencni vuci zhotoviteli te reklamy).
A víte na jaké pivo byla reklama: synchronizované "plavání" s pivem v hospodě mezi stolama???
Tuhle jsme se o tom v hospodě dohadovali a trvalo hodně dlouho než di někdo vzpoměl.