Lidem z mediálek se to líbit nebude, ale z pozice zadavatele musím říct, že NM vnímám spíše jako alibizmus pro Mediálku. Hlavně aby uměla dobře odůvodnit své náklady. Mě jako zadavatele ve výsledku vždycky zajímá výkon kampaně. Taky je krásně vidět, že nejvíce křičí ti, kteří si reklamu nekupují, ale prodávají :(
Mozna by stalo za to zmenit medialku, jestli neumi predat i nejake vyhodnoceni a pouceni. Kdyz neumi medialka pracovat s daty a bude vam tvrdit, ze jen klik/objednavka je to jedine, tak aby jste se nedivil okolobezici konkurence nabirajici naskok. Z tech dat treba vite, jake typy lidi vubec reklamu potkaji, jake typy na ni zareaguji a z post vyhodnoceni vite co pro priste stoji za to zlepsit a na co se zamerit. Na obycejne klikackove kampane nepotrebujete ani sluzby medialky, na to vam staci brigadnik, co rozhaze bannery/texty po vecerech do XY systemu.