Souhlasím...není v podstatě problém reklama jako taková, ale její agresivita ve fomě nejenom neustálé frekvence, nerelevantnosti a způsobu otravné prezentace, ale non stop neustálé unavující přítomnosti...i v televizi, tisku, rádiu je reklama a její objem regulován, to v on- line prostoru není.
Takže je pak naprosto v pořádku, když jako příjemce nechci být obtěžován takouto nekotrolovatelnou formou komerční reklamy... pakliže je cenou pouze impresse, tak logicky zadavatelé nebudou efektivni ve smyslu cílení a tudíž relevantnosti a způsobu provedení.
Chápu, že pro něktrá média je to stězejní zdroj příjmu, ale to s tím nesouvisí, podstatou je ta neregulovanost...
A to vůbec nehodnotím estetickou formou...
....mimochodem, jaký blokátor je nejlepší?...
Já už nějakou dobu používám uBlock Origin, protože originál AdBlock si nechává platit za propuštění reklamy do jejich filtrů.
Uplně nerozumím tomu, čeho se Billboard snaží dosáhnout, podle mě bude stačit přidat další filtr, buďto na doménu, nebo na element a reklmu už nikdy neuvidím.
Já si sestavuju filtr sám. Od Adblocku nic neodebírám, takže můžu stále používat Adblock Plus. Takže je mě celkem jedno jestli Adblock nechává za peníze nějakou reklamu projít. Já ji zkrátka nevidím. GUI uBlock Origin vymyslel kretén který by měl mít soudně zakázáno přiblížení se k počítači na menší vzdálenost než 100 metrů. To GUI je téměř stejně otřesné jako to které má GIMP.
U rozhlasu a TV existuje jediný důvod úřední regulace reklamy. Spotřebovávají velice vzácný zdroj. Zdroj, kterého jen málokdy lidstvo dotáže získat alespoň malé další množství. A i v tu nejlepší chvíli pouze za cenu investic v řádu tisíců a více Kč na osobu. Jsou to vysílací frekvence.
To je ovšem v online světě neplatí.