Dobrý den, my jsme z Českého Telekomu...
To bude asi omyl, já nejsem váš zákazník.
Ale my vám můžeme nabídnout zřízení pevné linky.
Nemám tušení, k čemu by mi byla dobrá.
Tak samozřejmě na volání...
Většinou volám na mobily nebo meziměsto. Těch pár hovorů měsíčně, které by u vás vyšly levněji, by se mi při vašem paušálu sakra prodražilo.
Tak na připojení na Internet.
Mám mikrovlnu, nic lepšího mi asi nenabídnete.
Tak na půjčku u banky.
Co prosím?
No, když chcete u banky půjčku, musíte mít pevnou linku.
A to je ve kterém zákoně?
To ne v zákoně, to ty banky tak chtějí.
Tak to mám asi štěstí na rozumné banky. A proč by to podle vás měly chtít?
No protože mobil si můžete koupit kdekoli a neudat na sebe žádný kontakt
To mi chcete namluvit, že mi banka půjčí peníze, nenechá si prokázat totožnost a jako jediný kontakt na mne si vezme číslo telefonu? Děláte si legraci?
No tak to asi ne, já nevím...
A nezdá se vám trochu nemorální, pokud by mne banka nutila k výběru jednoho tele komunikačního operátora? Ne-li přímo nezákonné?
To ale není náš problém. To je problém té banky.
A přesto se to nestydíte prezentovat jako konkurenční výhodu své služby? Takové firmě bych měl důvěřovat?
(na kolegu) Hele, půjdem jinam, tady jsou nějaký blbci...