Nejde jim o rozdmýchávání vášní? Covid, prezidentské volby, volby na Slovensku, nejnověji v Polsku. Vždyť to hraničilo až s hysterií. Nepokrytě stranili jedné straně, na druhou nešetřili kritikou. Vysoké procento citově zabarvených slov...Klasické metody manipulace. Útok na pudy, blokování rozumu.
Stanice Českého rozhlasu skladbou svého vysílání a hudbou nabízejí koncesionářům za jejich peníze obsah, který se od soukromých stanic po většinu dne de facto neliší.
Skladbou a hudbou se možná neliší, ovšem formou podání obsahu ano a to velmi.
V době informačních válek a snah monetizovat pozornost lidí za každou cenu není divu, že se informační kanál, který není nucen rozdmýchávat vášně sledujících kvůli vyšší sledovanosti, nehodí do krámu.
Je mi jedno, na co se kdo dívá. Právě u diváků ČT pochybuji o získávání informací z jiných zdrojů, protože sledují přece ten nejlepší. Baví mě, jak lze lehce zmanipulovat hlupáky. Když jim nabídneš vstup do exklusivního klubu "vyvolených". Právě hloupý rád vstoupí. Funguje to v politice. Máme na všechno recept. Výsledek? Velká 0. Naprosto geniální je v tomto Apple. Jednoduchý systém pro jednoduché. Ale proč ne? Každý svéprávný člověk zodpovídá za své činy.
19. 10. 2023, 22:52 editováno autorem komentáře
Když jsou dotyční vlivem neustálé masírky naučeni sledovat a věřit výhradně ČT, tak určitě existují. On to začal už neschopný Mathé, který Novu podcenil stejně jako Němci "garážovou RTL". Ta ČT totálně rozdrtila ve sledovanosti. Zrodily se tedy báchorky o těch inteligentních, kteří sledují hlavně druhý program. Čti..."Jen hlupáci sledují komerční tv". Nebo třeba další o tom, jak dělají zpravodajství dobře, když vadí levici i pravici. Vůbec jim nedošlo, že mohou odvádět špatnou práci. A jiné..
21. 10. 2023, 18:03 editováno autorem komentáře
Jaaj:
Tak tohle nemohu posoudit, radio jsem si naposledy pustil někdy kolem r. 1991 a sice Country radio, tehdy se tam ještě hodně hrálo a málo reklamařilo, zatímco dnes je to naopak. Takže místo rádia mám bohatou sbírku mgf. pásků a vinylů, kterou postupně digitalizuji (W7 + Adobe Audition 2 - dokážu ty nahrávky remasterovat poslouchatelněji, než mnohé profi studio) a pak poslouchám, třeba když jedu autem na nákup do Německa a Polska a v TV si pouštím přes primitivní přehrávač dereklamizovaná DVD.
Přestal jsem navštěvovat Digiarenu a Živě, protože chtějí, abych jim platil (kulový, souzi, kulový!) za to, že mne nebudou otravovat reklamami. Ono je to časem přejde, už to zkusili jednou a dlouho jim to nevydrželo. A když nepřejde, tak to málo, co mne na těch webech zajímá, najdu bez problémů a otravování jinde. Prostě reklamy musíme hladit a hladit, až je úplně vyhladíme.
Jiří Suchý nedávno pronesl v pořadu Nikdo není dokonalý jednu moc hezkou větu: Pan Google je sice chytrý, ale není moudrý. Moudrý člověk totiž ví, že něčemu takovému, jako jsou masmédia, či internet věřit už z principu nemůže. Bohužel v ČR je hafo ,,chytrých" či spíše vy.u.a.ých lidí, ale moudrých máme zoufalý nedostatek a jejich množství klesá přímo úměrně výšce společenské vrstvy.