Já si nemůžu pomoci, ale nepřijde. Jako PR zpráva by mi přišlo třeba:
V oblasti reklamy se Banman může o přít o mnohaleté zkušenosti, který má jeho sesterská agentura Bonton Promotions. Zásadní výhodou oproti současné konkurenci je také silné finanančí zázemí Bontonu, které bylo nedávno posíleno rozsáhlou investici fondu Bancroft do společnosti Bonton. Díky svým dalším aktivitám navíc Bonton úspěšně pokrývá celou reklamní oblast, takže zákazník získá plný servis od jedné společnosti, což je v českém Internetu unikátní. Nelze než souhlasit s René Buřičem, který celý projekt komentuje slovy: "Jsme prostě nejlepší".
Uznávám, trošku jsem to přehrál, ale tohle je podle mne PR zpráva; a nečetl jsem jich za tu dobu, co se psaní věnuji, zase tak málo. Kdybych já psal PR zprávu, určitě bych do ní nepsal, že má projekt některá slabá místa, který nicméně zkusíme zaplácnout tím, že do toho budeme hustit hodně peněz. :-)
Pokud se tímhle způsobem začneme šťourat v každém článku, dojdeme nakonec k závěru, že autor vlastně nemá možnost říct žádný svůj pochvalný názor, protože by to bylo PR. Ale to je přeci nesmysl!