Zatím to vypadá dobře. Radiožurnál mi dá po ránu čerstvé informace, které potřebuju. Co mě poslední dobou trochu vyvedlo ze stereotypu, to je hudba. On se nad tím snad opravdu konečně někdo zamyslel!
Trochu se mi ale nelíbí představa, že bude méně zpráv a půjde se víc do hloubky. Od zpravodajské stanice čekám především přehled, tzn. zpráv hodně, ale netřeba se v nich nějak víc šťourat. Nechci rozbory, analýzy, apod., chci vědět, kde se co děje.
Neřekl bych, že se nad hudbou někdo zamyslel, vyhodily pár obehraných sraček, ale pořád slyším jednoho interpreta dvakrát denně, nebo ho hodí s někým jako duet. To sakra nemají větší archiv? Aby Queen, Olympic, Bílá hráli max jednou denně.
Rezignoval jsem, že se v tomto socialistickým molochu něco změní.
Pokorný se odvolává na Tachecí, ale ta to nejvíc dokurvila.
Tady je dlouholetý požadavek posluchačů aby z toho udělali standardní stanici jako je Bayern drei apod. Ovšem oni z toho chtějí stále mermomocí mít zpravodajství. Na to měli stanici Česko. Zpravodajství by mělo být aktuální a bez hudby. Vyrábí kočkopsa a naprosto nepoužitelného mutanta. Který zdá se má nyní hlubšími rozbory fušovat i do ČRo 6. Tak ať si ho strčí za klobouk. Jedinou bezchybnou a kvalitní stanici, kterou mají, tak to je Vltava, zbytek už doničili nebo doničí. Ač Duhanova reforma původně vypadala špičkově, dostává čím dál tím více thlin a zcela nesmyslných změn a úprav v podstatě se už zdá, že nic nepřinese a bude to dál stejný bordel jako to byl, jen trochu jiný. Přesně tak od Tachecí to jde do riti úžasným tempem. Mají největší archvív v republice a využívají z toho promile a hrají dokolečka pár neposlouchatelných blbostí.
Zpravodajská stanice jako RŽ by měla být úplně bez hudby. K Impulsu přecházejí právě ti, kteří chtějí téměř výhradně hudbu a kterým pramálo záleží na zpravodajství. Naopak ti, co zpravodajství chtějí jsou naštvaní, že tam hudba vůbec je, protože je nezajímá a když už si občas přece jen chtějí nějakou hudbu poslechnout, přepnou prostě na jednu ze stanic, kde je hudba prioritou. Jak říká José, toto je kočkopes. Na druhou stranu je dobře, že se asi nesloučí Rádio Česko, Leonardo a ČRo 6 v jednu stanici mluveného slova. To by byla další pitomost, protože např. Leonardo je zaměřeno na úplně jiné diváky a jeho pořady nejdou míchat s pořady Rádia Česko, atd.
Tachecí může za něco úplně jiného. Tam šlo o to to oživit a zrychlit. To byly asi hlavní požadavky. A Tachecí udělala to, že ořezala playlist na pár diskotékových odrhovaček. Čili na jedné straně vyhodila staré struktury typu Vondráčkové, na druhé straně vyhodila hodnotné umělce jako Franka Zappu, kterého též RŽ do té doby běžně hrával. Čili ona to celé velmi hustě ořízla. Dále to dle požadavku zrychlila, čili i když počet hudba versus slovo zůstal zachován, rozhodila delší mluvené bloky a naházala písničky mezi ně. Tím to jako mělo dostat šmrnc, což i dostalo, jenže se tam objevil druhotný efekt, když dlouho mluvili, člověk blbou písničku přežil, tedy já jo... jenže po tom blbá písnička, pár vět, zase blbá písnička, pár vět...takže se stalo to, že ty blbé písničky jako by vylezly nahoru... no a tím se začalo mluvit o RŽ kde vyloženě blbě hrajou a od té doby se to řeší...
Tak Brno je kapitola sama pro sebe. Tam vládne Ostrý a jak jsem četl nějaké diskuse tak kurví i ČRo 2 Praha.
Na Brně vládne tvrdý normalizační komunismus. Písně na jedno brdo. Míša Dejvid a potom všechny zahraniční hity samozřejmě přezpívané slavnými českými umělci do češtiny se stupidními texty. Některé bychom ani neznali, kdyby neměli nějaký slavný zahraniční hit.
Přesně jste vystihl to co mám na mysli. Naprosto mě vytáčí to hraní JEN přezpívaných zahraničních hitů z 70 - 80 let,tak jak to bylo na stanici Hvězda. V tomto je ČRo Brno naprostá kopie.Drůhá prasárna co tam dělají,je velmi malá obměnitelnost písniček. Tak slyšíte například stejné Neckářovy písně i 3x týdně. Jinak Ostrý již oficielně *urví Prahu 2. Místo něho je nějaká baba v Brně ředitelkou. Nějaká loutka.