V tom máte pravdu,spousta lidí říká proč bych si kupoval setabox když je tam méně programú než na analogu.To naší vládu nezajímá.A ve finále jsou lidé kteří v současné době nemají ani analog,panč Německý digitál už běží na plné gule a ruší náš analog. Né nadarmo říkám že naše DIGITALIZACE je totální KOCOURKOV.
Pamatujete na kupónovou privatizaci?
Tenkrát to taky nikoho nezajímalo, kromě pár nadšenců do toho "masový spotřebitel" nešel.
Pak se objevil jakýsi Kožený s desetinásobkem a obyčejný lidi stáli fronty.
Dejte lidem deset programů - budou stát fronty a psát na úřady, ať jim ten digitál už pustěj, že tetka ze Lhoty už ho má a oni furt ne.
Jojo, a doporučuji aby nové programy byly zaměřeny takto:
1. Program "Chytrý kupující" - zkratka CHKU, obsahová náplň: slevy v Lidl, Tesco, Albert, Globus, Plus a Interspar.
2. Program "Erotika a sex" - zkratka TIKASE, obsahová náplň je zřejmá,
3. Program "Spokojená domácnost" - zkratka SPODOMA, obsahová náplň: nejstupidnější telenovely a seriály z červené knihovny
4. Program "Super věci" - zratka "SUVEC", pro diváky které znaví sledovat EROS, obsahová náplň: nová auta, nové motorky, jak vytunit Škodu 120 na 250 kW, jak zamontovat zesilovat 250W stereo do Favorita a podobně.
5. Program "Rádce zemědělce a pěstitele" - zkratka "RAZEMPES", obsahová náplň: jak si to pohnojit, likvidace krků a hrabošů, o trestní zodpovědnosti kombajnérů při jízdě po poli, jak vylepšit víno glykolem, atd.
Tyto programy by jistě uspokojily asi tak 99% obyvatelstva, to nepodstatné jedno procento, co chce něco jiného je možná zanedbat, ti se stejně dívají na satelit.
Máte, pravdu, v každé společnosti existují cca 3% lidí, chovající se zcela odlišně obecným zvyklostem... Mezi ně lze zahrnout i "podivíny" dívající se na satelit, ve dne mají doplněnu podívanou o plující mráčky, večer pak jako přidanou hodnotu mnoho třpytivých hvězdiček...