Pamatujete na kupónovou privatizaci?
Tenkrát to taky nikoho nezajímalo, kromě pár nadšenců do toho "masový spotřebitel" nešel.
Pak se objevil jakýsi Kožený s desetinásobkem a obyčejný lidi stáli fronty.
Dejte lidem deset programů - budou stát fronty a psát na úřady, ať jim ten digitál už pustěj, že tetka ze Lhoty už ho má a oni furt ne.
Jojo, a doporučuji aby nové programy byly zaměřeny takto:
1. Program "Chytrý kupující" - zkratka CHKU, obsahová náplň: slevy v Lidl, Tesco, Albert, Globus, Plus a Interspar.
2. Program "Erotika a sex" - zkratka TIKASE, obsahová náplň je zřejmá,
3. Program "Spokojená domácnost" - zkratka SPODOMA, obsahová náplň: nejstupidnější telenovely a seriály z červené knihovny
4. Program "Super věci" - zratka "SUVEC", pro diváky které znaví sledovat EROS, obsahová náplň: nová auta, nové motorky, jak vytunit Škodu 120 na 250 kW, jak zamontovat zesilovat 250W stereo do Favorita a podobně.
5. Program "Rádce zemědělce a pěstitele" - zkratka "RAZEMPES", obsahová náplň: jak si to pohnojit, likvidace krků a hrabošů, o trestní zodpovědnosti kombajnérů při jízdě po poli, jak vylepšit víno glykolem, atd.
Tyto programy by jistě uspokojily asi tak 99% obyvatelstva, to nepodstatné jedno procento, co chce něco jiného je možná zanedbat, ti se stejně dívají na satelit.
Máte, pravdu, v každé společnosti existují cca 3% lidí, chovající se zcela odlišně obecným zvyklostem... Mezi ně lze zahrnout i "podivíny" dívající se na satelit, ve dne mají doplněnu podívanou o plující mráčky, večer pak jako přidanou hodnotu mnoho třpytivých hvězdiček...
V tom máte pravdu,spousta lidí říká proč bych si kupoval setabox když je tam méně programú než na analogu.To naší vládu nezajímá.A ve finále jsou lidé kteří v současné době nemají ani analog,panč Německý digitál už běží na plné gule a ruší náš analog. Né nadarmo říkám že naše DIGITALIZACE je totální KOCOURKOV.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).