My jsme napriklad zavedli twitter jako dalsi moznost informovat obcany o udalostech z radnice. Email, bezplatne sms, rss, twitter proc ne? Zadne vedlejsi naklady twitter nestoji a je to jen dalsi sluzba, ktera se automaticky "plni" z rss. www.twitter.com/mmdecin
Já si hlavně neumím představit, že sleduji kanály svého MÚ, své pošty, své ... A od každé že beru deset pro mne nezajímavých zpráv denně. Jen proto, že 2x za rok se tam hodlám jít podívat.
Stejně tak nebudu sledovat jejich RSS, už teď jsem zahlcen a podstatně zajímavějšími věcmi.
Před návštěvou se raději podívám k nim na web. Pravda, je možná levnější na web umístit poslední zprávičky z Twitteru než platit administrativní rozhraní pro totéž.
Viděl bych to podobně - webová stránka rozhodně stačí, navíc administrativní rozhraní jde řešit i zdarma. Například phpRS a další - stačí kliknout a napsat "Změna úředních hodin ve dnech od do" a kliknout na ODESLAT a konec :-)
Návštěvník si to pak přečte na webu.
Vůbec nápad twitterové, e-mailové a jiné komunikace úřadu s občany je ŠPATNÝ - většina lidí se totiž ptá pořád dokola na totéž, když si to mohou sami najít na webu, jenou jsou líní napsat to do googlu. Odpovídat jim zabere hromadu zbytečného času!
Vím to z vlastní zkušenosti, když jsem pracoval na úřadě - jeden dotaz i padesátkrát za den... Proto některé úřady a firmy známé maily info@nazevfirmy.cz úplně zrušily :-)