Problémy v Brně trvaly 2 týdny ! Problém jsem nahlásil na zákaznickou linku UPC přes kontaktní formulář, dodnes bez odpovědi a reakce, dnes jsem použil jiný formulář s výpovědí. Jsem 3 roky platící loajální zákazník, ale ten nulový přístup rozhodl.
Zákazníkovi nejede televize. Volá svému poskytovateli služeb a tam se dozví, že je děvětadevadesátý v pořadí. Pokud to volající nevzdá než se po hodině dostane na řadu, tak je to buď státní zaměstnanec, který volá z úřadu a nemusí ho zajímat cena hovoru nebo multimiliardář Petr Kellner.
Operátor má připravenou kouzelnou hlášku o refreshovacím signálu. Zákazník má následně říct zda je obraz lepší. Má možnost nechat si poslat technika, ale ten řekne, že to s ním klidně sepíše, ale má bejt rád aspoň za to co má.
Reklamační mu jeho stížnost neuzná ale nabídne mu standardní dočasnou slevu, která se dává otravným zákazníkům na zacpání úst. Zákazník to překousne, protože netuší, že jiní daleko větší slevu dostali jen proto, že na hotlince z legrace řekli, že chtějí smlouvu ukončit.