Proč se zmiňuje procento pirátských kopií ze všech kopií? To je přece úplně nepodstatné.
Podle mě to je dost podstatný údaj, který říká, že lidi si neváží cizí práce.
Podstatné je, kolik kopií jsou schopni prodat.
Tohle je zase v tomto případě nesmysl. Evidentně je o hru zájem, když má tolik nelegálních kopií a se schopností prodávat to evidentně nesouvisí. Jak byste toho chtěl dosáhnout? Prosit je, aby si to místo černoty koupili? Nebo jim šlapat na krk? Opravdu si tuhle schopnost nedokážu představit.
Minecraft lze hrat taky neplaceny a kupodivu se z autora stal milionar - presto ze nijak nebrani, ani nikde nekrici o "zlych piratech" ... lidi zjevne nemaj problem zaplatit, pokud je neco zaujme a to presto, ze nemusi.
Tudiz jakekoli stiznosti v tomhle ohledu = jsem neschopny prodat svuj produkt a chyba je jen a pouze na me strane.
BTW: Takovych kravovin se da do telefonu postahovat ... vzhledem k tomu ze o tom slysim tady poprvy, to asi bude zazrak odpovidajici znamosti.
Proč se zmiňuje procento pirátských kopií ze všech kopií? To je přece úplně nepodstatné. Podstatné je, kolik kopií jsou schopni prodat.
Že existuje armáda Číňanů, kteří si to nekoupí ani za dolar (protože i tak je pro to ně hodně a protože i kdyby chtěli, tak nemají jak zaplatit) - to je přece jasné.
Jaké náklady způsobuje těch 90% nelegálních zákazníků? Vyšší zatížení nějakých aplikačních/support serverů? Čili z celkových nákladů jenom drobné.
Chápu, že procento nelegálních uživatelů je velmi důležitý údaj, když jdete plakat někde k veřejnosti/politikům (podívejte, jak mi ubližují, musíte přijmout zákon na to) - ale nezdá se, že by tohle byl ten případ.