Perfektní článek, děkuji panu Hlavenkovi za něj. Myslím, že takto by se na statistiky BSA mělo pohlížet. Konečně někdo uhodil hřebíček na hlavičku...
Zaskočila mne ale jedna věc ... nevím, zda je zrovna fér uvádět konkrétního prodejce vozů Mercedes-Benz z Brna i s odkazem na jeho web (možná z kamarádství).... proč jste nezmínil třeba prodejce z Prahy? Nebo rovnou místo Mercedesu Forda? Myslím, že taková podprahová reklama do článku na Lupě nepatří ....
To jste mně po ránu pobavil (myslím zcela bez ironie, fakt). Proč jsem nezmínil někoho z Prahy? Na to opravdu neumím odpovědět... kdybych ho zmínil, ptal byste se, proč jsem nezmínil někoho z Brna. A co teprve, kdybych zmínil někoho z Budějovic.
Ale k té reklamě. Není to nic podprahové, je to konkrétní a jasná zmínka, to za prvé. Míra Hošek je můj spolužák z vysoké (asi bych si nedovolil familérně nazývat Mírou někoho, koho vůbec neznám, že..), ale dvacet let jsme se neviděli :).
Myslím, že to berete moc vážně. Jsem jako autor "svobodný člověk", s právem se vyjadřovat jak chci, a toto je článek z mého blogu (www.bloc.cz = reklama na něj zde), kde si mohu psát a publikovat naprosto co chci (báječný pocit). Vydavatel Lupy (reprezentovaný Patrickem Zandlem) má pak stejné právo to publikovat nebo odmítnout.
Pokud to trochu zobecním: tohle se příliš démonizuje. Při použití selského rozumu jistě dojdete k názoru, že na základě spíše humorné zmínky o zloději aut si nikdo nepůjde objednat k Hoškovi Mercedes. Na Lupě jsou stovky článků se zmínkami o firmách - kdyby tam nebyly, tak by ty články byly možná úplně nesrozumitelné. A nebo, pokud mám pocit, že si nějaký produkt nebo člověk reklamu zaslouží (protože jeho produkt je dobrý, mám s ním dobré zkušenosti, chci se podělit, chci mu pomoci...), tak ji do svého článku dám, a už jsem to vícekrát udělal a udělám to zase :)