Vlákno názorů k článku Bublina 2.0 – ještě větší, ještě interaktivnější, ještě sociálnější od LuKe - Neviem ci ste niekto zaregistroval cistu ukazku bubliny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 6. 2011 12:08

    LuKe (neregistrovaný)

    Neviem ci ste niekto zaregistroval cistu ukazku bubliny ala Groupon. Na tomto obrazku ( http://i.iinfo.cz/images/183/groupon-roste-1.png ) je jasne vidiet plasknuci efekt. Znizenie vydavkov do reklamy, automaticke znizenie obratu. A to su este permanentne v strate!! Prepacte, ale kto vlozi co i len cent do Grouponu je cisty blazon, ak mu teda nejde o nieco ine, ze? Aj na mrcinach sa dokaze niekto poriadne prizivit....

    Facebook je podla mna taktiez poriadne nafuknuty, ale paradne zvladol resp. pracuje na svojom sebazdokonalovani (buduje podhubie). Namiesto toho aby rovno tazil z reklamy a stal sa takou Adsense farmou, laka na svoje stranky ine spolocnosti aby tam robili marketing. Spolocnosti potom pumpuju peniaze do marketingu na Facebooku, lakaju ludi na Facebook, pracuju s ludmi na Facebooku, robia REKLAMU FACEBOOKU a pod. T.j preniesol vsetku pracu na inych a este ich aj kasiruje za Ads.
    Musim uznat, ze to maju briliantne vymyslene. Mali by kupit Yahoo. Ziskali by navstevnost, vyhladavac, videoportal, Flicker, katalog, normalny mailserver, statisticku aplikaciu a pod.

    No vsak uvidime, ako povedal slepy hluchemu 8-)

  • 21. 6. 2011 12:29

    Petr Hejl (neregistrovaný)

    "Ziskali by ... vyhladavac"
    Nezískali, Yahoo používá hledač Bing vod MS.

  • 22. 6. 2011 0:09

    von Klein (neregistrovaný)

    Bylo by před tím, než provedete takto kategorické soudy, mrknout na měřítko osy "X". To, že za Q1 2011 dosáhl Groupon skoro stejných tržeb jako za celý rok 2010, bych za zpomalování nepovažoval. Též by bylo dobré si pořádně přečíst S-1 Grouponu, zvláště část o cash-flow. A poté dělat kategorické soudy o bláznech a mršinách :-).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).