Já tedy bublinu vidím úplně stejnou jako před deseti lety.
Rozdíl je v tom, že tehdy stačilo investorům říct start-up a ukázat 3 stránky v powerpointu a sypali cash po vagonech...
Dneska je třeba říct zavedený start-up s návštěvností, ukázat 200 stránkovou pohádku plnou nesrozumitelných čísel, spoustu stránek v powerpointu a obalit to do seriozně znějících strategicko vizionářských keců .....
Ale princip je furt stejný.... ruleta s naprosto neodhadnutelným výsledkem....
Říkejte si, že jsem naivka ale já prostě s výjimkou kontextové reklamy ve Facebooku peníze nevidím.... jestli se chce xichtoknížka cpát do kšeftu googlu, tak to chápu (mimochodem Zynga patří z části také googlu, takže prachy které vydělává na FB částečně financují i google atd.).... ale jiný obchodní model tam prostě nevidím, a hlavně tam nevidím lidi, co by tam chtěli utrácet peníze... jen lidi, co tam znuděně mrhaní svým volným časem... a ten mají zdarma a rozpačité reklamy firem okopírované z jejich firemních stránek.
Můj odhad, za který mne jistě budete pranířovat je, že FB je primárně zábava pro méně bonitní a nudící se.