Názory k článku Bubliny u úst

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2001 7:34

    Petr (neregistrovaný)
    Tak trochu mi unikla myšlenka kterou chtěl autor vyjádřit. Asi jsem hloupej, a nebo ta myšlenka je tak hluboká až je bezedná. Jako že "Nevěřte návštěvnostem?" Bylo by hezké kdyby autor navrhl řešení, když to tak pěkně zanalízoval.
  • 22. 3. 2001 8:23

    autora článku (neregistrovaný)
    Je navstevnost a navstevnost. A nejde jen o navstevnost, ale o to, ze se vetsinou prezentuji cisla, ktera vypadaji jako velika - ale "pravda" je skryta nekde hluboko uvnitr. Je bezva, kdyz nekdo rozda 6000 obchodu, ale je mi lito tech obchodniku, kteri do toho vlozili sve nadeje. A nekdo tu moznost a provoz musel za ne zaplatit. Stejne jako nekdo plati tu moznost u konkurence - a proto se jeden po druhem opici a davaji vse zadarmo. Po tom vsem, co se deje na trzich je jasne, ze nudle se proste neudaji, nebudeme kupovat od rana do vecera on-line a je cas konecne vystrizlivet. Je prenudleno. Kdyby si kazdy Jouda mohl v tomhle state rozjet lousknutim prstu (a s prispenim par miliard od investoru) TV n@va II, n@va III a n@va M, taky by tu tisic televizi reklama neuzivila.
    Budte rad, ze si muzete me bezedne myslenky cist (zatim?) zadarmo ;o))))), ze si z nich zije zatim jen Telecom, pokud jeho sluzeb vyuzivate.
  • 22. 3. 2001 8:56

    Petr (neregistrovaný)
    Máte pravdu v tom, že je přenudleno. Ale nemyslím si ,že by naděje obchodníků byly zas tak velké. Spíš si myslím, že tak 75% se na to dívá jak na experiment, který spíš nevyjde než vyjde. Sám mám inetový obchod, který udržuji a doplňuji, ale je to spíš pro zábavu, než na obživu, ale jedno vám jistě. Reklamu jsem si dělal sám, pomocí výměnného systému. Připojení taky něc o stojí a tak prodej
    v mém obchodě a připojení je v kurzu 10:1. Mě to zkrátka baví. Máte ale pravdu, ekonomické to moc není a když ztráty nebudu vyrovnávat jiným příjmem brzo skončím.
  • 22. 3. 2001 8:36

    Adam Křikava (neregistrovaný)
    Více než stoprocentně sohlasím s autorem článku. Internet a internetová reklama se ocitl na křižovatce. Má sice relativně hodně uživatelů, ale provozovatelům internetových služeb nepřináší, alespoň v drtivé většině, zisk. Nebo se mýlím ???
  • 22. 3. 2001 12:40

    stefan (neregistrovaný)
    Doufám, že Internet je dnes na křižovatce. Pracuji několik let v oblasti telekomunikací a nejsem ochoten pochopitelně pracovat ZADARMO. Alespoň dokud nebudou i jiné produkty lidské práce ZDARMA. Problém, zda realizuje Internet zisk či nikoliv, je myslím jednodušší, než se na první pohled jeví. Vždy je pouze nutné určit, komu zisk přináší. Stanovíte-li si jako kritérium, že chcete získat peníze od investorů na základě "slovních hříček" typu :"Portál je budoucnost, kdo ho nemá, zemřel.", chováte se podle toho. Internet jako nový zjev umožnil i zdatným analytikům zapomenout na ekonomické pojmy jako jsou příjmy a výdaje. Proto ona "nová ekonomika". Jak ale chcete budovat novou ekonomiku (nesledující příjmy a výdaje) v prostředí, kde se za ostatní služby platí? Protože se Internet stal "zjevem", bylo snadné získat investory a pumpovat do odvětví zdánlivě neomezený tok peněz. Bohužel i od drobných akcionářů, kteří teď pozorují pád svých úspor. Z jejich pohledu, tedy jistě Internet zisk nepřináší.

    Pokud se , ale na Internet podíváme očima jedné italské společnosti, která na českém trhu dokázala realizovat zisk řádu miliard korun za prodej své sítě s neplatícími zákazníky, je Internet nádhernou obchodní komoditou.

    Někteří mí přátelé mi již několik let opakují jedno. Musíš si uvědomit co děláš, buď "vyrábíš peníze" nebo ne. A podle toho se chovat.
    A akcionář musí počítat s tím, že když se snaží vydělat peníze (dělat peníze), může je i ztratit.
    Je to stejné, jako naše oblíbené investiční společnosti nabízející úroky z vkladů 30% a vyšší. Internet sliboval, aby nachytal "hejly". Jinak ani nemohl, ZADARMO totiž nekoupíte ani ten "blbej šroubek držící levou zadní nožičku Vašeho portálu". Dokud se nenajde investor, který bude šroubky dávat zdarma, protože se mu podaří na základě této informace (že rozdal 10.000.000 šroubků),prodat svou firmu 100x dráže, než ji koupil.
    Stejně to ale nakonec někdo zaplatí....Chudák kupec.

    Myslím, že na závěr bychom měli poděkovat všem těm akcionářům za to, že si my ostatní můžeme užívat INTERNET ZADARMO. DÍKY.
  • 22. 3. 2001 13:06

    Tomas Slabihoduek (neregistrovaný)
    Stejně to ale nakonec někdo zaplatí....Chudák kupec.
    Ja si nejsem jist, zda-li je kupec takovy chudak. Pokud ma na neco co stoji radove nekolik desitek milionu, tak si asi dovede celkem dost presne spocitat zda-li na tom prodela ci ne. Vsechno je to jen o informovanosti, informovanosti a zase informovanosti. A pokud si firma co kupuje druhou firmu neproveri to co prodavajici rika u nejakeho jineho zdroje, pak je to jen jeji vec a hloupost. Prodelat muzete vsude a nejen na Interentu. A drobni investori? U nas se jich asi moc nenajde a ve svete si na prodelky uz zvykli:)
  • 23. 3. 2001 10:57

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    ... nepochybne byl (i) jednim z duvodu vysoke prodejni ceny nejmenovane spolecnosti fakt, ze co se provoznich nakladu tyce nebyla tato spolecnost v "cervenem" (a Internet spolecnosti davajicich Internet "zdarma", ktere o dobe mohou rict toto neni na svete ani tolik co prstu na rukou). Internet totiz neni tak uplne zadarmo (podivejte se na svuj telefonni ucet) a ISP neni tak docela bez prijmu - jo, pokud jste nachytal jen vecerni brouzdatele, pak mate smulu, prijem (skoro) neni. Z minuty pres den je vsak prijem 6x vetsi - ISP, ktery nachytal "denni" uzivatele z nich ma prijem je oproti stastnym vlastnikum portfolia slozeneho prevazne z "nocnich".ve vyrazne vyhode.<P>
    Mala kvizova otazka - kdyz v nasich podminkach jeden ISP uvede, ze prumerna delka "session" je v radu nekolika malo minut a druhy uvede, ze u nej jsou to spise desitky minut - u ktereho spise budete hledat mensi ztraty ?
  • 22. 3. 2001 9:17

    Petr Anderle (neregistrovaný)
    dost offtopic, ale McDonald's pocet prodanych hamburgeru ve svych marketingovych tazenich pouziva...
  • 22. 3. 2001 18:27

    Libor Nováček (neregistrovaný)
    Diky za info. Ted jsem se podival a zjistuji, ze mozna nekde v inetovych firmach jsou lide, jejich naplni prace je sledovat, kolik se jim natocilo nudli :-)

    At one time, McDonald's had one accountant whose sole job was to keep track of precisely how many hamburgers were sold. [zdroj] Mozna to byla puvodni Krocova zamestnankyne, kdyz jeste bylo nemozne do toho zapojit computery :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).