Tak trochu mi unikla myšlenka kterou chtěl autor vyjádřit. Asi jsem hloupej, a nebo ta myšlenka je tak hluboká až je bezedná. Jako že "Nevěřte návštěvnostem?" Bylo by hezké kdyby autor navrhl řešení, když to tak pěkně zanalízoval.
Je navstevnost a navstevnost. A nejde jen o navstevnost, ale o to, ze se vetsinou prezentuji cisla, ktera vypadaji jako velika - ale "pravda" je skryta nekde hluboko uvnitr. Je bezva, kdyz nekdo rozda 6000 obchodu, ale je mi lito tech obchodniku, kteri do toho vlozili sve nadeje. A nekdo tu moznost a provoz musel za ne zaplatit. Stejne jako nekdo plati tu moznost u konkurence - a proto se jeden po druhem opici a davaji vse zadarmo. Po tom vsem, co se deje na trzich je jasne, ze nudle se proste neudaji, nebudeme kupovat od rana do vecera on-line a je cas konecne vystrizlivet. Je prenudleno. Kdyby si kazdy Jouda mohl v tomhle state rozjet lousknutim prstu (a s prispenim par miliard od investoru) TV n@va II, n@va III a n@va M, taky by tu tisic televizi reklama neuzivila.
Budte rad, ze si muzete me bezedne myslenky cist (zatim?) zadarmo ;o))))), ze si z nich zije zatim jen Telecom, pokud jeho sluzeb vyuzivate.
Máte pravdu v tom, že je přenudleno. Ale nemyslím si ,že by naděje obchodníků byly zas tak velké. Spíš si myslím, že tak 75% se na to dívá jak na experiment, který spíš nevyjde než vyjde. Sám mám inetový obchod, který udržuji a doplňuji, ale je to spíš pro zábavu, než na obživu, ale jedno vám jistě. Reklamu jsem si dělal sám, pomocí výměnného systému. Připojení taky něc o stojí a tak prodej
v mém obchodě a připojení je v kurzu 10:1. Mě to zkrátka baví. Máte ale pravdu, ekonomické to moc není a když ztráty nebudu vyrovnávat jiným příjmem brzo skončím.