Dle meho nazoru se o odpojovani neaktivnich uzivatelu postara trh. Navic v pripade, ze jde o pausal, neni zakaznik de facto poskozen.
Ony totiz "busy tones" jsou vec, kterou vetsina zakazniku strasne nerada posloucha :-)
Možná budu zlej, ale pevnou telefonní linku máme dneska už jen jako "emergency reserve", neprovoláme ani volné minuty. Kdybych neměl štěstí na UPC, asi bych telefon v případě paušálu taky blokoval nonstop, protože "nevyužívaný" by nebyl, protože si bratr permanentně vyměňuje hudební soubory.
Nejspíš jste nepochopili, že v té Británii neodpojují uživatele po 2---4 hodinách nečinnosti, ale prostě po 2---4 hodinách od připojení. A podle mě je to u telefonní sítě oprávněný postup. Na druhé straně tenhle postup volí britští ISP, protože vědí, že uživatel, který chce být online permanentně, objedná si ADSL. (viz Národní statistický úřad)