Možná budu zlej, ale pevnou telefonní linku máme dneska už jen jako "emergency reserve", neprovoláme ani volné minuty. Kdybych neměl štěstí na UPC, asi bych telefon v případě paušálu taky blokoval nonstop, protože "nevyužívaný" by nebyl, protože si bratr permanentně vyměňuje hudební soubory.
Nejspíš jste nepochopili, že v té Británii neodpojují uživatele po 2---4 hodinách nečinnosti, ale prostě po 2---4 hodinách od připojení. A podle mě je to u telefonní sítě oprávněný postup. Na druhé straně tenhle postup volí britští ISP, protože vědí, že uživatel, který chce být online permanentně, objedná si ADSL. (viz Národní statistický úřad)
Ony totiz "busy tones" jsou vec, kterou vetsina zakazniku strasne nerada posloucha :-)
Dle meho nazoru se o odpojovani neaktivnich uzivatelu postara trh. Navic v pripade, ze jde o pausal, neni zakaznik de facto poskozen.