Souhlas! Od jiste doby (co mi zacli poletovat reklamy pres celou plochu) filtruju reklamu komplet, nektere zname "firmy" mam pro jistotu zakazane rovnou na FW, zbytek odfiltruje mozilla.
Predbehl jste me :-) Absolutni souhlas, standardy jsou moc prospesne pro filtrovani obsahu :-D
Mimochodem, kdysi se tady nejaky autor PR hadru rozepisoval o tom, jak po zavedeni rychleho sirokopasmoveho internetu bude zbytecne filtrovat reklamu. SkoroADSL tady mame, a reklama se na nem filtruje stejne jako jinde - objemove limity, brutalni odezvy, citelnost informaci atd.
Mě by úplně stačilo, aby se dala přeskočit ta strašná reklama na http://www.lupa.cz/ - to, že se mi zobrazuje znovu a znovu při každém "back" na homepage Lupy je pěkná otrava, to, že když kliknu na "přeskočit" naopak prodloužím dobu zobrazení je taky pěkná záludnost - "přeskočit" totiž vede zpět na http://www.lupa.cz/. Donutilo mě to si zabookmarkovat stránku http://www.lupa.cz/rubrika.php3?rubrika=archiv
Takováhle reklama vede jenom k tomu, že budou lidi stále naštvanější - jak na inzerenta, tak na server, na kterém se tato reklama vyskytne. Před delší dobou jsem takhle zcela eliminoval ihned.cz - pořád tam něco blikalo a články se nedaly vůbec číst.
Standardizace formatu reklamy jako takova podle mne nema s pratelskosti k uzivatelum co delat. Prinosem pro navstevniky internetovych stranek by byla pouze standardizace z hlediska citelnosti, soustredeni se na obsah, zamereni serveru a podobne.
Pratelska reklama je nesmysl. Reklama muze byt uzitecna, obtezujici, ale pratelska ...?
K cemu bude yuhu? Tak udelaj banner 468x60 ve flashi kterej ti stejne vyleze pres celou stranku. K tomu ZASADNE musi rvat a nedat se vynpuit zvuky tak jak blaheho casu skoda na novinky.cz - od te doby na ne taky nechodim protoze aby po kazdem prejeti mysi zacal buracet motor, za to mi zpravodajstvi nestoji.
No přece právě proto. Když reklamka dodá nějakou takovou motorovou prasárnu, tak vezmu ten dokument a omlátim jim ho o hlavu i s tim motorem.
Jenomže už jsem se k tomu dokumentu dostal. Je to určitý pokrok, ale je strašně vágní. Navíc věci, které jsem připomínkoval, se tam vůbec neobjevily. Například jsem chtěl, aby se nedělala reklama, která bude *sama* spouštět zvuk bez reakce uživatele. A to je v tom dokumentu povoleno. Mám z toho hodně smíšené pocity. Fakt, že dokument není z článku odkazovaný, mě v pochybnostech ještě utvrzuje.