Presne tak, jen at to funguje, jsem uz nekolik let zakaznikem oskara (hlas) a eurotelu (data) ale vim ze za urcitych podminek s urcitymi balicky bude lepsi byt u eurotelu i hlasem, problem ale je v tom ze cislo u oskara ktere mam a maji ho vsichni mi znami i neznami kteri se ale mohou hodit... kdybych mohl prenest cislo, uz sem u eurotelu, sice by slo jen o desetikorunove uspory mesicne, ale i tak, navic bych platil jen jednu fakturu takhle platim dve... kdyby pak zavedl eurotel to co oskar (2in1 SIM) pak bych mohl mit jen jeden telefon misto dvou...
Jen se posmivej, ale ten kluk ma pravdu.
A pak se zamysli ty, jak to prudi kdyz ti nekdo pise, ze si mas zmenit jeho cislo. A takhle mas prudit stovky (prinejmensim) lidi? Navic ma tve cislo spousta lidi, na ktery proste nemas zpetny kontakt. Znam radu pripadu, kdy zmenit cislo znamena mnohalete budovani klientely v haji. Stehovat se vetsinou musis, ale cislo menit nemusis, a tak ho nezmenis.
A ty kecy o miliardach at si strcej za klobouk, stejne se ty systemy neustale inovujou a menej, takze jen zlomek z toho jsou skutecne naklady navic. A vedi o tom uz leta, takze to mohli (a urcite maj) mit davno pripraveny.
Hmm, mně je sice dvaapůlkrát tolik, ale zase používám volání ze seznamu a zkrácenou volbu :-). U většiny lidí už v podstatě ani nevím, kam (do jaké sítě) volám, bo si jejich čísla nepamatuju (když je vůbec nevidím).
Zamyslim se az potom, nejdrive uvedu priklad z praxe... Jsem teenager, je mi 15 let. Můj první mobilní telefon jsem si pořídil asi před čtyřmi nebo pěti roky. Za tu dobu jsem nazbíral přes 150 kontaktů. Jsou to lidé, kteří jsou zruhba jako já. Úkon vytočení čísla mé přítelkyně už mi tak ztriviálněl, že ho dělám naprosoto manuálně. Obdobná situace je asi u dalších 20 - 25 přátel. Kdykoli si někdo z nich změní číslo, musím vždy pracně přemýšlet a oni jsou na tom samozřejmě stejně. Proto s přenosem mobilních telefoních čísel souhlasím a považuji to za užitečnou službu, která jk doufám, přinese pohodlí mobilním uživatelům.