Debata začala na téma TV / iDnes a většinou tu máme útoky či obranu Metra. Vidím problém jinde. Nevím odkud má pan Pallas odhady 40% národa na internetu, rád bych se dočetl jakéhosi zdůvodnění jeho názoru, ale budiž - připomeňme si, že bytových tele-stanic je cca 2,5 mio, takže všechny domácnosti na internetu, včetně babiček. Pokud takové číslo přijmeme jako hypotézu, tak tito uživatelé budou něco na internetu hledat, tzn. úspěšný bude tvůrce vlastního obsahu - nikoli přeprodávání zpráv tiskových agentur. Právě pro tuto oblast má skupina MAFRA předpoklady - kapitálové, know-how, atraktivnost pro strategické partnery, s možností využití všelijakých synergií. Nějak pořád nechápu, co nabídne Metro, jaká movies?
Zajimava matematika. Ja mluvim o lidech a vy o domacnostech. Pokud si prectete diskusi celou, tak se dozvite z ceho vyvozuji tech ctyricet procent. Co se tyce vlastniho obsahu: Katalog v Seznamu a nebo inzeraty na Seznamce jsou svym zpusobem take vlastni obsah.
MAFRA ma mozna predpoklady, ale zatim zustava z vetsi casti pouze u nich.
a vy jste o krok dal? kde jsi najdu uz konecne to, o čem zde pisete v desitkach prispevku? iDnes alespon uz funguje, ale vy mate akorat zde plno vyroku, jak budete nej... ale kde nic tu nic.
PS: nepracuji pro mafru, mam rad seznam.cz, pivo, hokej. nic v tomto prispevku neni mysleno jako urazka.
Pracuji pro Metro stejne malo jako vy pro Mafru. Ja se urazen ani necitim. Metro je tu jiz dost let - jakepak teda kde nic tu nic. Vsichni se nejprve smali, ted se tvari, ze neexistuje...