Ano, v zasade mate pravdu, aj nam ide o to, aby sa sluzba Fayn stala co mozno najkomfortnejsou pre oboch ucastnikov hovoru. Ako som uz spomenul, potom, ako budeme moct udelovat nasim zakaznikom ich vlastne telefonne cisla, sa tento problem vyriesi.
Ano, co sa tyka dohladu na realizovane volania ako aj ich archivaciu, pripadne vyziadanie si udajov zo strany policie apod. - sme na tento problem technicky pripraveni.
Nezdá se Vám to jako podstatná nevýhoda v dnešní době rozdělených čísel v telefonním seznamu podle kategorií, kdo se mi může dovolat vždy, kdo jen v pracovní dny, kdy má každá skupina své specifické vyzvánění a já tak vím jak moc rychle mám běžet k mobilu :-)?
Nevadí Vám klientela anonymních otravů, kteří budou Vaši službu zneužívat pro obtěžování? Jde alespoň přesně dohledat volající ze sítě Fayn na vyžádání Policie?
Na displayoch mobilov sa nebude pri volani z Fayn-u objavovat nic, display bude prazdny. Potom, ako budeme moct pridelovat uzivatelom nasej sluzby ich vlastne cisla, sa na mobile objavi dane cislo.
"Nie, sluzba Fayn predstavuje v sucasnosti iba "jednosmernu prevadzku", t.j. z internetu smerom do pevnych a mobilnych sieti tak domov, ako aj do zahranicia"
A jaka idetifikace volajici stanice se objevi treba na mobilu kdyz na nej nekdo zavola pres Fayn? Leo