Vlákno názorů k článku Bude to fayn? od Peter Zak - Nakup USB telefonu je jednorazova zalezitost, tzn., ze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 10. 2002 13:18

    Peter Zak (neregistrovaný)
    Nakup USB telefonu je jednorazova zalezitost, tzn., ze v dalsom roku predstavuju naklady uz len rocny pausal. Do 31.03.2003 sa pausal z dovodu akcie neplati.

    Naklady na konektivitu - treba si uvedomit, ze pokial platite Vasmu providerovi za urcity druh pripojenia do internetu napr. mesacny pausal, tak naklady na konektivitu v suvislosti so sluzbou fayn v podstate neexistuju, t.j. za pripojenie platite ci uz sluzbu fayn pouzivate, alebo nie. Inym pripadom su dial-up pripojenia, prip. pripojenia, kde sa spoplatnuje mnozstvo prenesenych dat. Tu si treba predpokladane naklady prepocitat.

    a) k nasmu USB telefonu, prip. Headsetu a zaroven software existuje samozrejme minimalna a odporucana konfiguracia PC, ako aj system, na ktorom klient (soft. aplikacia) pobezi. Tu sa skutocne staci len informovat.

    b) vzhladom na to, ze nezabezpecujeme konektivitu do internetu, je potrebne v pripade potreby obratit sa na Vasho providera.

    c) neviem ake riesenia pripojenia mate na mysli, my nezabezpecujeme pripojenie do internetu. Riesenie samotneho fungovania sluzby Fayn tak pre domacich uzivatelov, ako aj pre business riesenia najdete na strankach: www.fayn.cz

    d) budte prosim konkretnejsi - ak mate na mysli nejaky specificky problem, myslim, ze sme schpni Vam dat odpoved

    Samotna kvalita hovoru je velmi dobra, prakticky nerozoznatelna od klasickeho hovoru, a to aj ak hovorime o odozve - pokial pri sebe ucastnici hovoru doslova nestoja, tak odozva nie je postrehnutelna - v realnej prevadzke to znamena, ze ju ucastnici nevnimaju. V priebehu zhruba piatich mesiacov intenzivneho testovania sme sa nestretli s problemami typu sekany prenos, kolisanie kvality, sum apod.

    S pozdravom, Peter Zak.
    Voipac, s.r.o.
  • 20. 10. 2002 15:16

    Petr (neregistrovaný)
    Dobře, řekněme, že bych do služby šel. Když se podívám na srovnání s Tele2, tak by mě zajímalo prakticky jen volání špička meziměsto (mobil mám lacinější z mobilu, pracovně se stejně volá většinou v pracovní dobu). Při nákupu USB telefonu a paušálu na rok by se mě náklady vrátili na meziměstských hovorech za rok při volání 297 minut měsíčně. Výhodný?

    Teď si do toho zkuste zakalkulovat náklady na konektivitu, případné riziko, že to a) nebude fungovat s Vaším počítačem b) s Vaší internetovou linkou c) s Vaším řešením připojení d) kvůli problémům ze strany samotného fayn e) třeba Vás napadne ještě něco jinýho. Takže návratnost rešení je aspoň pro mě dost v nedohlednu - a to jsem nezmínil ještě samotnou kvalitu zvuku a odezvu, které by museli být stejný. Pár hovorů jsem si kdysi přes IP telefonii vyzkoušel, bylo to ale nepoužitelný.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).