Podle me to nemuzou utahnout dele jak rok.
Vsichni poskytovatele co delaji internet zadarmo musi
silne prodelavat a pokud to nedelaji ze spekulativnich zajmu tak jsou blby.
Jen kouknete na ty investice :
-modemy,zrizeni linek CT,cisca, modemy, linky, servisni zamestnanci, reklama v TV (v milionech), presmerovane linky (HOPy) atd.
IMHO se to ale dostává do stavu, kdy poskytování připojení je jen pro ISP odrazový můstek. Ano, má relativně velké náklady s provozováním této služby, ale zároveň má obrovské "stádo" potencionálních zájemců o X různých služeb, kterým to může vcelku jednoduše naservírovat pod nos. Viz AmericaOnLine, která má mj. takovou tržní cenu právě kvůli těm miliónům američanů, který jsou u nich za klienty. Třeba jsem úplně vedle, uvidíme tak za rok, za dva...
Zájemci si ale neuvědomují, že Český člověk je mnohem "přelétavější" než lenivý Američani nebo Němci. Takže vlastě kupují jen databázi potenciálních zájemců - podobnou zlatým stránkám, trochu zastarávajícího hardware a zbytek s těch miliard je image firmy kam se ve špičku nedovolám. Nemají ale zájemci dostatek svého lepšího image?
Nepraskl by COL do konce monopolu jako bublina?
Jediné co hraje pro ně je čas. Ale toho bude minimálně o rok víc.