Mně se líbí, jak s přechodem fotbalové ligy na O2TV byly diskuse zaplavené příspěvky typu "nikdy", "ani náhodou" a podobně... a vida, čísla jsou dost jiná a z pohledu operátora krásná. Ostatně příspěvky tady nade mnou jsou také "může za to jen Slovensko" nebo "X lidí v mém okolí skončilo" a s ohledem na minulé zkušenosti předpokládám, že realita v číslech bude čím dál více potvrzovat růstový a pro operátora, kterého mají v rukou pořádní dravci, jen a jen lepší trend.
Přesně tak... Všude kde jsem pracoval a 2 firmy také založil, tak statistika je VŽDY stejná. Zhruba 3% zákazníků si bude vždy stěžovat. Problém je, že z milionů fixních a 5 mio mobilních je to už sakra číslo. Nicméně 299 Kč za 10 tis volných minut na pevné a mobilní sítě, je bezkonkurenční cena - tím můžu snížit mobilní tarif a zaměřit jej více na data.