Vychazim z predpokladu, ze kdo je rozhodnutym volicem, na toho spamova agitka stejne nebude mit vliv. U sve oblibene strany si rekne "no jo, zkratka to zkousi i takhle" a u tech ktere by v zivote nevolil to bude pro zmenu "hajzlove jedni, co si to dovoluji?!?!?!".
Nu a zbytek lidi je obvykle ochotny uverit jakymkoli slibum (ostatne, musi to tak byt -- jinak by prece nefungovala reklama), a tak bude mit se spamem uspech ta strana, ktera se formou a obsahem spamu nejlepe trefi do "volicova" zpusobu uvazovani.
viz výklad na center.cz.
všechny formy sdělení určeného k přímé či nepřímé podpoře zboží či služeb nebo image podniku fyzické či právnické osoby, která vykonává regulovanou činnost nebo je podnikatelem vykonávajícím činnost, která není regulovanou činností;
A to AFAIK politické strany nejsou.