A to je právě ten problém: Weblogy se prolinkovávají. Vzájemě mezi sebou. Zvyšují si tím PR i relevanci k tématu.
Všechny odkazy ale vedou jen na jiný, tématicky příbuzný, příspěvek (schválně neříkám článek) na jiném blogu. Aby se čtenář konečně dostal na cílovou stránku, o které se píše, musí si téměř stejný příspěvek přečíst 10x.
Je to samozřejmě trochu nadnesené, ale zas tak daleko od reality to není. Samozřejmě jsou výjimky (rozuměj kvalitní weblogy s původním obsahem), ale ty se dají spočítat na prstech.
Zajímavé je, že mi ani tak moc nevadí ty reklamy, jako spíš nekonečné seznamy místních odkazů.
Přiznám se bez mučení - za ty nekonečné seznamy můžu já. V době, kdy jsme připravovali tento layout (rok 2000; původní verze byla z roku 1998), jsem byl nezastavitelným příznivcem boxíků všeho druhu. Výsledek vidíte sám: máme jich na Lupě skutečně hodně.
Zejména díky dlouhodobému působení mých rozumnějších kolegů se mi od té doby podařilo - trochu - zmoudřet. Až budeme letos pracovat na novém designu, dáme si v počtu boxíků silný půst; slibuji! Předběžně to vypadá, že by někdy před koncem roku mohla být "nová Lupa" hotová, tak už to s námi prosím vydržte.