Škoda že jste se pana Glisníka nezeptal na jeho legendární výrok kde lhal jako když tiskne: "Bezplatná nabídka se jmenuje bezplatná, protože se za ni neplatí. Pokud provozujeme něco bez nákladů, nehodláme to zpoplatnit."
http://www.digizone.cz/clanky/o-zpoplatneni-programu-v-zakladni-nabidce-cs-linku-a/
1) Zahrnuti poplatku v jinem poplatku.
2) + Vami zminovana casova souslednost mluvi sama za sebe.
Podivejte... kazda firma ma svoje naklady na provoz a vynosy s cinnosti tyto naklady musi pokryt a generovat zisk.
Pokud by rekli na primo: "Balicek zdarma je pro nas prodelecny, musime ho zpoplatnit.". Nelze proti tomu rict ani slovo. Lidi souhlasi nebo nesouhlasi. Jenomze oni potrebovali nonsalantne vybruslit ze stavu (podvodu), do ktereho se dostali. Pokud nekdo chce nabizet sluzby naoko zdarma a vlastni pausal schovava za neco neco jineho je minimalne pro me podvodnik. A "sezrat" to takove firme muze s prominutim jen hlupak. A bohuzel na hlupaky oni sazeji. A ze "oni se rozhodli to prejmenovat jen kvuli tomu ze lidi to mate, i kdyz ono to vlastne stejne zdarma je..." Nic nez dasi lez. A to ze se fuzi snazi dostat mimo rozsah regulacnich uradu... Jak to rict taktne... dalsi znamka "korektniho chovani", ze... Hold smirit se s tim, ze "lidi byli oje*ani" a dle diskuse je videt, ze lidi se deli na 2 tabory, ty kterym to vadi a ty, kteri jsou asi oje*ani radi... Protoze jinak obhajobam fakt nertozumim.
taky jde o to, že hodně lidí investovalo nemalé peníze do antén, příjmačů a karet. Až bude v česku DVB-T2 a kvalitní HD příjem terestricky od skylinku odcházím. Taky je podle mě to načasování pro skylink výhodné. Pokud ještě nemají konkurenci v DVB-T2 tak nahodí poplatek, ať z toho získají co nejvíce. Pokud bych neměl HD příjač a HD TV tak kašlu na satelit a nebudu řešit nějaký servisní poplatek. Veřte mi, že TV zapínám minimálně, v létě skoro vůbec ne.
Ten váš odporný kalkul, je základem tržního kapitalismu. Všude na světě. A je to tak dobře, protože chování tržních subjektů je předvídatelné a člověk se podle toho může zařídit. Tedy pokud nežije v zajetí schémat socialismu sovětského typu.
Co předvídatalné není, je chování našich politiků. V této oblasti jsou však nespokojení Češi výrazně krotší, než u banálních pseudoproblémů typu servisní poplatek za 29,-Kč měsíčně.
Tak odpověď na tuto otázku proč vlastně lhal /tento výrok byl pronesen někdy v březnu,zavedení SP ohlásili v květnu takže to v tu dobu už musel dávno vědět takže už tehdy dělal z lidí blbce/ by mě taky zajímala ale obávám že se ji nikdy nedovíme poněvadž i kdyby ji někdo vznesl tak dotyčný místo odpovědi bude nejspíš jen mlžit a mlžit tak jak je zvykem i u nás v politice. Ono je to vlastně stejné,proč by si dělal zle když předseda představenstva je moc dobře placený post.
Jinak by mě zajímalo jaká další špína a jaký kostlivec ještě ze Sky/CS Link dílny vypadne.
V článku jsou míchány dohromady dvě věci. A to servisní poplatek Skylinku, který nikdo ze zákazníků ani prodejců a montážníků nečekal, a přechod na Irdeto, který byl ovšem dlouhodobě ve známosti odborné veřejnosti a díky Skylinku i běžných zákazníků.
To, že někdo prodával karty a přijímače pro Cryptoworks i v době, kdy už bylo jasné, že systém končí, je pouze a jen zodpovědnost a sprosťárna daného prodejce. A stejně tak chyba zákazníka, že se neinformoval, protože v tomto případě bylo informací víc než dost.
Přirovnal bych to k situaci z let 2005-2008, kdy už bylo naprosto jasné, že končí analogová televize a nastupuje DVB-T. Přesto se ale ještě v letech 2007-2008 prodávaly běžně televize bez DVB-T tuneru včetně těch "plochých" - vychcaní dovozci sem tahali levnější modely pro východní Evropu, které prostě DVB-T neměly. Spousta lidí naletěla a koupila si novou televizi, a pak se za rok nebo dva strašně divili, že si na tom "digitál" nenaladí.
Přijímače, moduly a karty pro Cryptoworks se prodávaly naprosto běžně ještě loni, přitom od jara 2010 všichni ví, že investice do CW je prostě nesmysl. Přesto mnozí prodejci a eshopy stále nabízely CW komplety, typicky zejména s velmi poruchovým přijímačem Topfield TF6000CR. Nedávno jsem byl v penzionu, kde si majitel na jaře 2011 nechal komplet předělat TV na satelitní příjem do všech pokojů, a všude byly právě CW Topfieldy s CW kartami CS Link! Koho je to chyba? No samozřejmě zákazníka, že se neinformoval, a pak technika, který si chtěl vydělat na výběhovém HW a neznalému zákazníkovi nainstaloval něco, o čem věděl, že zanedlouho bude na vyhození (a nebo to nevěděl, ale pak nemá v branži co pohledávat).
Takže mnozí zákazníci mají zánovní komplety SD přijímačů s CW čtečkou a CW kartou, ale není to vina Skylinku, ale pouze jejich resp. těch, co jim to prodali. A to nebyl Skylink, ale eshopy nebo nějací pokoutní montážníci.
U CSlinku je situace horší, tam se prodávaly CW karty běžně i na podzim 2010, kdy Skylink jel už jen ICE/IR, ale informace, že CW končí v té době už byly.
Tak trošku pojem a průjem ne? Tržní kapitalismu je o konkurenčním boji mezi firmama o zákaznika, né potměšile lidem něco prodat a pak to zaonačovat tak at nedostanu pokutu a zákon na mě nemůže...
A je zbytečné sem plést politiku ta s tím nemá co dělat, kromě toho, že máme hold blbě napsané zákony, kde chytří právníci umí najít skulinky. Jen můžeme doufat, že se po tomto "přechytračení" aspon někdo poučí, aby to za rok neprovedl někdo jiný, i když možná je to příliš velký optimismus...
Do serpo nikdo na Skylink nenadával, až na pár výjimek, kdy se zavádělo ICE, Irdeto a někteří lidé měli výpadky obrazu. Jinak nikomu nevadilo, kde má M77 sídlo, kde odvádí daně, atd. Navíc mnoho lidí i tady v diskusi říká, že tušili, nebo dokonce věděli, že to tak nemůže (zdarma) dále jít, ale když je zaveden serpo, najednou vyvádějí, jak kdyby se zbořil svět. Jak píšu výš, najednou jim na SL (M77) vadí všechno, všichni to jsou podvodníci a cizáci, kteří sem přišli jen hrabat. Podle této logiky jsou zřejmě Češi ti nejpoctivější a žádného Čecha by taková podlost jako je krádež nebo podvod vůbec nenapadla. Všichni víme, že opak je pravdou. To je ale jen taková poznámka mimo...Asi je pravda, že M77 mohla zavést serpo jinou formou a ne tak neobratně, ale co se kvůli tomu strhl za povyk není adekvátní, zvláště u nás, kde je občan opravdu okrádán téměř všude, téměř denně a mnohem víc než dvacetidevíti korunami, které navíc zřejmě ani nejsou nic protizákonného. A už vůbec nechápu ty hlasy těch, kteří si přejí, aby Skylink zkrachoval. Oni si vůbec neuvědomují, že je tady spousta lidí, kteří si platí nějaký balíček a kteří jsou s jejich službami spokojeni.
Prý poplatek ze servis? ChaCha... Zavolejte si na jejich linku 848200200, o víkendu má off, když se dovoláte tak minimálně se mi začnou věnovat za 10min. a to běží drahá tarifikace!!! Neprofesionální přístup, protivná slečna, která skřehotá... A vysmívá se Vám Izer! Co chcete za téměř 400,-/ ročně, že jo?
Jestli to věděli i takto "níže postavení", je dost zvláštní, že se k těm informacím nedostali i autorizovaní partneři.
Těm totiž nikdo nic neřekl a o poplatku se dozvěděli až spolu s běžnými zákazníky.
Přitom většina interních informací Skylinku se alespoň k některým partnerům dostane.
Nějak se mi tedy tvrzení p. Babky nezdá.
A v které firmě metou uklízečky za 125mil. ročně? Takových "človíčků" potřebuji alespoň deset. Jinak tady evidentně úspěšný "človíček" nemluví za společnost, ale o českých poměrech ve firmě, kterou se snaží řídit nějaká pochybná bytost ze severu Moravy... Rozkládá tak celý trh placených platforem TV programů... A o čem se bude psát příští týden? Bude už v sídle M77 zásah k zajištění důkazů?
Většina firem má v pracovních smlouvách ošetřenu mlčenlivost v případě rozvázání pracovního poměru. Vzpomeňte, když byly v minulosti vyhozeni lidé z Novy, tak se vždy pralo špinavé prádlo, dokonce se psali knížky o poměrech v Nově. Dnes se to již nestává. Právě to se stalo dnes v souvislosti se CSLink a jejího bývalého zaměstnance.
Na druhou stranu je doložitelné, že muselo, dříve, nebo později dojít k nějaké finanční změně, protože poskytovatel nemůže jít do červených čísel. Je to jen otázka šikovnosti a argumentací, jak se to podá a vysvětlí zákazníkům.
Tech 7: P. Glisníka se můžete zeptat sám už dnes na http://www.satcentrum.cz/clanky/17365/on-line-na-satcentrum-jaromir-glisnik-m77-group/
zítra vám odpoví.
Nechutne? Mozna, ale to v byznysu nikoho nezajima pane, tohle je tvrdy kapitalismus a bud se na nej adaptujete anebo si koupite vlastni ostrov a vybudujete si na nem nejakou vlastni fantazii, utopii ci dokonce dystopii - pak budete mit na vsemi kontrolu a nikdo si na vas tyhle zlotrilosti nebude dovolovat :-) Budte v klidu Vychodni Evropa neni nijak odlisna od vetsiny kapitalistickeho sveta, mozna je tu vic divoko, ale jinak se moc nelisime.
Na to není třeba číst obchodní podmínky, aby člověk věděl, že taková situace nastat může. Od toho, tady VOP jsou,... aby v případě sporu poskytovatelé služeb mohli se zakazníky zametat (ochrana zakaznika je ve vetsine VOP pouze symbolická). Tady jde spíš o to, jakým způsobem firma svým závazkum dostává a naplňuje důvěru v ní vloženou. A tady se bohužel Skylink vybarvil do syta a svou reputaci "srovnal se zemí".
To, že svého cíle dosáhl přesně na hranici svých obchodních podmínek a na hranici české legislativy a nedotknutelně "vy*ebal" se svými zákazníky i celým českým státem... NECHUTNÉ.
Nemyslete si, že si nebyli vědomi, co jim způsobí za trable (finanční), když napřímo sdělí, že balíčky zdarma končí a vše bude placené. Prostě si spočetli, že z dlouhodobého hlediska je výhodnější vše tutlat, pak to zaonačit tak, aby nebyli postihnutelní, přidat výjimku těm co by mohli být nasr*ní nejvíc a přečkat půl roku než si lidi zvyknou. Hold u nás ve Východní Evropě je stále přednější víc vyrýžovat než držet dobré jméno...
Jak jednorázové? Já tam sedím třeba 3 hodiny. A třeba i na tom lístku je zezadu malým písmem napsáno, že změna programu je možná a vstupné se v tom případě nevrací :-).
Obchodní podmínky jsou jedna věc, klamání spotřebitele (mimo ně), věc druhá. Oboje musí být v souladu se zákonem. To první v tomhle případě je, to druhé ne. Smůla.
Jednostranná změna obchodních podmínek pochopitelně může znamenat i povinnost vrácení kupní ceny. Podstatné je ale to reklamní sdělení. Tam opravdu nemám sebemenších pochyb.
Reklamní sdělení nemá s VOP vůbec nic společného. Pokud zadavatel reklamy nechce nebo nemůže splnit veřejný závazek do budoucna, pak reklamní sdělení musí koncipovat tak, že budoucí závazek nekonkretizuje. Je to úplně stejné, jako kdyby v reklamě bylo, že na značku aut XY je 10letá záruka, já si to auto na základě té reklamy koupil a po roce mi přišel liebesbrief, že se to bohužel ukázalo jako finančně neúnosné (prodejci mají příliš velké marže a e-shopy jim ničí trh) a záruka se mi zkracuje na 2 roky. V tomhle případě tedy opravdu soudruzi (zejména ti z MediaVision) udělali chybu jako Brno a podle mě spor o klamání spotřebitele (s následným vracením celé kupní ceny za jednostranně znefunkčněné karty) prohrají na celé čáře.
Ale dost bylo teorie, uvidíme ;-).
Takl zaprvé, zákony jsou napsány strašně, pár si jich prostudujte a dáte mi za pravdu. A za druhé nikdo se s vámi nepře, že Skylink jednal proti svým obchodním podminkam nebo proti zákonu, Ale chápu ze nemáte jiný argument než tento, popřípadě "naivitu" lidí a proto je musíte omílat pořád dokola. Ale to co vy vnímáte jako naivitu ostatní berou jako předpoklad standardního a korektního chování, takže prakticky k tomu už není co dodat, protože vše máte řečeno v X příspěvcích výše.
Demagog jste vy. Já přece k žádnému trestnému činu nenavádím a za ostatní diskutující neručím, vy "vlno" :-).
Ano, taky věřím tomu, že servisní poplatek zůstane zaveden. Nevěřím ale, že M77 nebude muset vracet peníze. Podle právníků je totiž prokázání klamání spotřebitele v tomhle případě velmi pravděpodobné a žaloby o náhrady škody budou logicky následovat.
Opakuju vám, že smlouva a veřejná prezentace jsou dvě různé věci, ale obě musí být v souladu se zákonem. Ta první je, druhá ne. Skutková podstata používání obchodní praktik není o smlouvách, ale právě o marketingu. Je-li marketing klamavý (uvádí-li nepravdivé nebo zavádějící informace), lze to sankcionovat.
Zdá se, že si trochu si pletete tržní kapitalismus s divokým západem. Doby, kdy záleželo hlavně na tom kdo má rychleji ruku na spoušti už jsou pryč. Naštěstí.
Ovšem slibovala závazek do budoucna ("zaplatíš jen jednou, pak už ne"). A znovu se proberte. Obchodní podmínky s veřejným marketingovým sdělením ani trochu nesouvisí. Oboje jsou na sobě nezávislé a každé zvlášť musí být v souladu se zákonem. Je zbytečné dál argumentovat. Smiřte se s tím, že takhle to prostě je a můžete si jen počkat na první soudní rozsudky, které to potvrdí.
Klamava reklama v obdobi od zverejneni novych obch. podm. do apelace novinaru a verejne diskusi ohledne klamav reklamu, cca mesic.
Klamavy nazev produktu "Gratis",... trva dodnes.
Reklama "proti dobrym mravum" od interniho rozhodnuti o zavedeni poplatku do zverejneni obch. podm. Vse soudne postihnutelne, polehcujici okolnost je prominuti serv poplatku pro nove karty. Je jen na soudu jak by rozhodl, s prihlednutim k cele afere.
Bohužel. S ohledem na majetkopravni vztahy je možná jediná cesta místo na ČTU obratit se na Českou obchodní inspekci a pak jedině žaloba. A Skylink to ví a je mu jasné, že k tomu kroku jestli vůbec se odhodlá pár lidí, se kterýma se v nejhorším mimosoudně vyrovná. S tím, že pro nové karty dal výjimku pro odpuštění poplatku má i slušnou šanci že žádnou obecnou pokutu platit nebude. Prostě "přečůrali" všechny a o tom to je. Žádná morálka. Můj jediný závěr je, že takhle by se žádná firma chovat neměla.
Touhu po státním paternalismu mi teda fakt nepřišijete (znovu se velmi mýlíte a jen mi tím dokazujete, že jste ve svých soudech úplně vedle). Postihovat podvodné jednání je normální v každé slušné tržně-kapitalistické společnosti. Naopak, podvody podobného charakteru procházejí s posvěcením strany a vlády např. v Číně. Zřejmě váš vzor. Já žiju docela rád v Evropě, i když uznávám, že tržně-kapitalistická Amerika (o tom snad polemizovat nebudeme) by byla v tomhle smyslu paradoxně ještě mnohem vstřícnější.
Je to prostě důvodné obvinění a to obvinění zdaleka není jen moje. Jen namátkou:
http://www.dtest.cz/clanek-2302/skylink-a-cs-link-klamou-spotrebitele
http://opavsky.denik.cz/zpravy_region/skylink-klamava-reklama09072012.html
Jen pro osvěžení paměti:
http://www.digizone.cz/clanky/cs-link-a-skylink-se-spojovat-nebudou-stali/
Pohádka o bezplatnosti. Ani do budoucna, bla bla bla ...
... Jaromír Glisník. Slíbil také, že Skylink bude nadále šířit vysílání v nejvyšší dostupné kvalitě. Jedním ze strategických bodů je zachování cen tak, aby byly přístupné široké veřejnosti. Neplacené programy se ani do budoucna zpoplatňovat nebudou. To byla jedna z věcí, na kterou byl kladen velký důraz, protože se o ní hojně diskutovalo na některých fórech.
Pohádka o možnosti si ponechat Cryptoworks. Ani do budoucna, bla bla bla ...
...Zákazníci budou mít i nadále možnost volby. Pokud tedy nebudou chtít například vyměnit svou kartu, je to pouze na nich. "Tato strategie bude platit i do budoucna," uvedl Klička. Nové programy se budou přidávat pouze na nový systém Irdeto. Neznamená to ovšem, že by o staré programy zákazník přišel. "Není k tomu důvod. Vypnuli bychom si okolo milionu zákazníků. Byli bychom sami proti sobě," ujišťoval výkonný ředitel CS Linku. Pokud se klienty povede převést na Irdeto nebo jim nabídnout některý balíček, bude to podle jeho slov fajn. Zákazníci, kteří se ale takto nerozhodnou, se nemusí o své programy obávat.
A pokud nezemřeli, lžou dodnes. Dobrou noc :-)
Zákazníci se musí spojit ale poplatky asi někomu nevadí ! Nebo jo ? Tak se přidejte do skupiny http://www.facebook.com/CsLinkSkyLinkBojkotPoplatek možná budeme vědět jak to vadí komu a jak ;-)
Aby si uživatel karty nemohl stěžovat, že za své peníze nedostal odpovídající hodnotu. Nedovedu si představit, jak lépe se dal přechod na Servisní poplatek ošetřit,
Jak že by to šlo lépe? No přece zahájit zpoplatnění základní nabídky až u nově prodávaných karet. Ony by ale asi musely být o dost levnější než když byly deklarovány jako "neomezené", že?
Fujtajbl!
Stačí se podívat na e-shopy, za kolik se karty CS Link reálně prodávaly a velmi snadno se z toho dá usoudit, kolik jsme za ně utržili a kolik nám nakonec po odečtení nákladů zbylo na provoz.
Á, takže e-shopy si asi samy vyráběly karty a prodávaly je - neřádi - pod cenou, ne? Nikdo přece ksakru T&T ani MediaVision nenutil prodávat je v nákupu těm e-shopům tak lacino. Z dnešního pohledu je úplně jasné, že bylo naopak záměrem narvat do lidí co nejvíc karet za jakoukoli cenu, aby bylo po zavedení SP co nejvíc vazalů, kterým bude líto zahodit investici do sat. vybavení.
Odporný kalkul a ještě odpornější pokrytecké výmluvy!
Chtěl bych jen lehce upozornit, že pan Glisník není politik a není placen z vašich daní. A dále byste mohl uvést, kdy vlastně dotyčný lhal a v čem. Pokud jde o službu Gratis a Servisní poplatek, tak úplně stejně konstruovanou službu má i FreeSat by UPC (programy zdarma + servisní poplatek) a nikoho to nevzrušuje. Tak proč by to nemohl mít Skylink.
To si trochu pletete pojmy. Tržní kapitalismus a podvodné jednání není totéž. Je spousta firem, jejichž cenová politika se mi může nelíbit, ale jednají na rovinu.
Můžete mi říct, co bylo na jednostranném porušení dlouhodobě zveřejňované garance jednorázově zaplaceného dekódování základního balíčku předvídatelného? Snad to že všichni lžou, takže nelze věřit nikomu a ničemu? To není kapitalismus, to je bordel, soudruhu!
No právě, tím hůř, že hájí podvodníky instituce placená z našich daní! Servisní poplatek je prostě podvod.
Hele, vezměte to takhle. Koupíte si lístek do kina na americký thriller (vezmete na něj celou rodinu) a po 10 minutách thriller končí a na plátně se místo toho objeví krteček. Jak byste reagoval na výrok, že jestli se vám to nelíbí můžete klidně (a bez dalších sankcí) odejít? V čem se to liší, vy jeden "tržní kapitalisto"? :-)
Pane vy jste demagog. Doporučuji se podívat na jeden z dalších příspěvků, kde jistý diskutující kvůli 29 korunám vyzývá k násilnému trestnému činu. To jen pro ilustraci toho o jakou jde hysterii a na jaké vlně se vezete.
A máte pravdu, uvidíme. Už teď je ale zřejmé, že servisní poplatek bude a peníze nikdo vracet nebude muset. Z další diskuze se omlouvám.
https://www.rcsl.lu/mjrcs/jsp/DisplayConsultDetailCompanyActionNotSecured.action?id=B157989×ession=1345476790942&CURRENT_TIMESTAMP_ID=1345476768318
M77 Group S.A.
Sídlo: 2, Albert Borschette
L - 1246 Luxembourg
Dátum zápisu: 12/01/2011
Právní forma: Société anonyme
jedná se o "garážovou firmu" ????
Dan Rozsíval: To, že už je v DVBT nějaký HD kanál nic neznamená. Přece se nebudu dívat na nějaký program jenom proto, že je to v HD, i když jde o nějakou blbost. Výhoda v sat. vysílání a třeba právě Skylinku je v tom, že je tam mnohem víc HD kanálů všeho zaměření, to jest, hudební, sportovní, filmové i dokumentární, navíc v češtině, takže můžete sledovat HD téměř nepřetržitě. Toto vám DVBT nikdy neposkytne.
Môžte vysvetliť vašu konštrukciu? Ako ste došli k tomuto záveru?
To že sa koncová cena zákazníkovi nezmení, neznamená že v cene poplatku za pay TV nie je od 1.9. zahrnutý servisný poplatok - Vám ako si nedošlo že od 1.4. platí každý zákazník platenej ponuky viac? Napr. u balíku Multi je to zdraženie o viac ako 2€. mesačne (22€ ročne). M77 zmenila miesto odvodu DPH z ČR (a SR) na Luxembursko.
Taky me ten prispevek pobavil. Myslet si, ze nekdo nekdy bude vysilat atraktivni obsah v DVB-T2 zadarmo je neskutecne naivni. Zadnemu z potencionalnich provozovatelu u nas se to nemuze nikdy vyplatit.Rozhodne ne pri soucasnych cenach za transmisi. Ostatne kdyz se jenom trosku zamyslite tak dojdete k zaveru ze ani DVB-T neni zadarmo, ale na rovinu, tohle tema tu uplne rozebirat nemusime, jen k zamysleni.
Nemáme špatně napsané zákony (v tomto případě se jedná o Občanský zákoník). Máme jen lidi, kteří se na trhu neorientují.Pořád mě fascinuje, že někdo si mohl vážně myslet, že je možné něco doživotně garantovat. Jakýkoliv smluvní vztah něco garantuje je do té doby, co platí smlouva. A každou smlouvu na dobu neurčitou je možno vypovědět bez udání důvodu, není-li ve smlouvě stanoveno jinak.
Takže pro příště info pro všechny rozhořčené:
Pokud není uvedeno ve smlouvě konkrétní datum, do kdy je něco garantováno (smlouva na dobu určitou), pak je to garantováno jen do odvolání (odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele). Viz občanský zákoník - smlouva na dobu neurčitou. A to není nějaké specifikum České republiky. To je běžný právní postup kdekoliv v civilizovaném světe. Odstoupení od smlouvy ovšem neznamená vrácení kupní ceny.
A co se týče reklamy. Pokud není v rozporu s obchodními (smluvními) podmínkami platnými v okamžiku vysílání reklamy, pak není klamavá. Reklama nemůže předjímat něco, co se stane za několik let po legálním odstoupení od smlouvy (dle občanského zákoníku).
Takže ty řeči o podvodu, lhaní atd. neberu.
Je vidět, že je okurková sezóna, tak se musí nesmysly se Skylinkem provařit nadesetkrát. Přitom každému je jasné, že podmínky jakékoliv služby platí jen po dobu platnosti smlouvy. Pokud je smlouva na dobu neurčitou (a to jsou téměř všechny), lze ji vždy jednostranně vypovědět s určitou výpovědní smlouvou. A to i kdyby v ní bylo uvedeno, že něco platí navždy. Vypovědět jednoduše nelze pouze smlouvu na dobu určitou, jejíž platnost je omezena konkrétním datem.
Akú zľavu? Servisný poplatok sa platí za správu karty - ak si predplácate 3 balíčky, vaša karta figuruje v troch databázach. A každá databáza sú samostatné náklady a teda samostatný servisný poplatok. Vzhľadom k tomu, že súčasťou každého balíčku je aj balík GRATIS, tak Vám firma odpúšťa SP za balík GRATIS.
To je vidět že jste se si při koupi a registraci karty nepřečetl VOP,jinak by jste byl v obraze ,že toto muže nastat.
A,že to nový majitelé M77 zavedli Ser-po nikdo, nebude podnikat ze ztrátou.
Ještě jeden postřeh,měli těm kdo nechtějí platit Ser-po na kartě povolit jen ty programy v době registrace,to bylo řevu jak to že ten má to a ja ne.
Ale toto scifi.