Máte vědomostní nedostatky zřejmě i co se týče vaši mateřské Novy, protože pryč jsou časy, kdy Nova prodávala reklamu na skupinu 15-54. I ona už totiž od letoška přešla na prodej reklamy 15+. Programově chce sice nadále údajně cílit na 15-54, ale reklamu se ji pro tuto skupinu prodávat nedařilo a proto pokorný návrat ke kategorii 15+.
Jinak na vytvoření kategorií podle věku a pohlaví nevidím nic špatného, umělého ani hloupého. Je pravda, že běžnému čtenáři Digizone to sice moc neřekne a bude mu to jedno, ale pro programové pracovníky jednotlivých stanic, které jsou takhle cílené, to je užitečná informace. Naštěstí doby, kdy Nova si arogantně diktovala co jsou a nejsou relevantní cílové skupiny jsou naštěstí už pryč. On na to neexistuje žádný úzus a v jednotlivých zemích se ty cílové kategorie liší. Např. na Slovensku mají 12+, v USA je zase hlavní kategorií 18-49 atd.
Ona si i Nova např. uměle vytvořila primetime od 19 hodin, protože od té doby vysílá televizní noviny, které ji dělají pěknou sledovanost. Z podobného důvodu má Barrandov svůj primetime ještě o nějakou tu hodinu dříve, aby v něm měl zahrnut svůj úspěšný Animáček. To, že primetime uveřejňuje i ATO od 19 hodin je jen relikvie z doby někdejší dominance Novy.
Vy si prostě rád hrajete na arogantního chytráka z Novy, ale za hlupáka jste tady vy. Píšete něco, co si pak sám vyvracíte. Nám je naprosto jedno, na čem se kdo interně dohodl a kdo si co platí. Nepochybuji o tom, že lidi z branže mají své zdroje i data, které potřebuji, ale vy zřejmě nejste schopen pochopit, že laickou veřejnost zajímají především veřejně přístupná data. A oficiální organizace, která je k tomu na Slovensku oprávněná zveřejňuje na svém webu datu 12+. Ty jsou k dispozici, takže vaše blábolení, že taková kategorie nexistuje je jen další z vašich lží. Ostatně otevřeně lhát je vám zřejmě vlastní. Není to poprvé, když jste byl nachytán při vyložené lži, např. ta s předabováním Spartaka.
No to koukám, že objevujete Ameriku a píšete své bludy stále dokola. Vám zřejmě ta základka nepomohla a zřejmě ani nepomůže, když tady pořád něco melete něco o tom, že u 12+ zůstala jen STV. Já vám přitom už potřetí říkám, abyste se podíval na web oficiální organizace, která má sledovanost na Slovensku pod palcem a kde jsou výsledky pro kategorii 12+ uvedeny pro všechny televize, i včetně vaši sesterské Markízy.
Já vím, že vy tam zřejmě máte v Nově nařízeno lhát až se vám od huby práší, ale už vypadáte opravdu hodně hloupě.
Můžete se třeba pokřižovat a vzývat Boha tisíckrát. Ale koho zajímá, co si myslíte, že je na Slovensku relevantní skupina? Koho zajímá, jaká skupina je relevantní v Česku pro Novu? Jen vás a Novu. Ale řadu ostatních zajímá neco jiného, pro řadu lidí mají data 12+, 15+ atd. mnohem větší vypovídací hodnotu. Co je nám po nějaké trhu s reklamou. Vy ve své nabubřelé aroganci si myslíte, že jste pupek světa a vše se točí kolem vás, ale to jste na velkém omylu. Vyvrátil jsem vám jen nesmysly a lži, které jste napsal. Pokud tomu nerozumíte, a zřejmě sám moc dobře nechápete, co jste napsal, tak si přizvěte nějakého rodilého Čecha, který vám to polopaticky vyloží. Protože vy si vaše tvrzení i sám vyvracíte a oponujete, jen abyste oponoval. Prostě veřejná data jsou ta, která veřejnost zajímají a to jsou i ta 12+, včetně komerčních televizí. Pro nějaké relevantní či irelevantní skupiny a kategorie, ať si hledá data v nevřejných či tajných zdrojích a přehrabuje se v nich ten, koho to zajímá.
Prostě příště, než něco napíšete zveřejníte, tak si to dejte od někoho chytřejšího aspoň zkontrolova, ať nejste za trubku.:-)
No vy jste komik. Takže když neumíte česky, tak se snažíte aspoň ukázat, že umíte chvíli držet prst na klávesnici na písmenu "o" a se shiftem dokonce i na "D". Bravo, tleskám! To jste ale pašák!:-) No to jste zase ukázal, co Nova zaměstnává za inteligenty.:-) Nedělám si iluze, vždyť vy ani slovo "inteligent" nejste schopen napsat správně. Stejně asi tak slovosled "pro kterou se prodává reklama čísla v ní" chápete možná jen vy, Ruzek a Sarbu, ale z Čechů a Slováků nejspíš nikdo. No, co se divím, když v té vaši slavné Nově dokážou přijít s tak ohromující zpávou, jako že např. při -15°C zmrzne voda!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LK87xOODkYU
To hovoří o inteligenci celého ansámblu. Vy to svou opakovanou hloupostí, kdy nejste schopen pochopit, co sám v jednom příspěvku napíšete, a proto to pak v druhém vyvracíte a ve třetím to, co jste vyvrátil pak popřete. Ano, nedívím se, že máte bolesti. Blbost opravdu bolí a vy jste ji už tady dokázal roztrousit pořádnou hromadu.:-)
Mimochodem, k tomu Slovensku... Společnost PMT, která je obdobou české ATO, uveřejňuje na svých stránkách výsledky pouze v kategorii 12+ a to pro všechny televize, nejen pro STV.
Maximálně ještě dělí podle pohlaví na muže a ženy, ale také pro 12+. Takže opět váš nedostatek. http://www.pmt.sk/statistika.aspx
Prime time od 19:00 nevytvořila Nova, její zprávy nikdy nezačínaly v 19:00. Když už, tak za Dvořáka Nova uváděla "svůj" prime time už od 18:00, aby v něm zachytila celou Ulici. Potom, co se Primě začalo dařit s Prostřenem, ale čísla od šesét večer nebyla tak dobrá.
pro nikoho nejsou žádne data 12+ na Slovensku a 15+ v Čr duležité, možná tak pro vás - amatéra :D ale pro samotné televize orzhodně ne :D pro tv je rozhodující nejbonitnejší skupina, pro kterou se prodáva reklama čísla v ní :D bože, tohle nepochopím, co jste vy za inteligentka jako fakt :DDDD
mlčte, protože se ztrapňujete tak, že i mně to bolí :D
já žasnu :D hele, vraťte se na základku nebo co :D
kde tvrdím, že 12+ neexistuje? :D vždyť jsem jasně napsal, že u ní zústala jenom STV, protože v případě public TV je nepŕípustné, aby se omezovala jen na některé diváky :D ježíííš no válím se smíchy :DDD
proč ta nervozita? :D prostě to skousněte no, že o tom nic nevíte a hráte hrdinu :D klidně pište dál, já vás opět velmi rád uvedu na pravou míru :DDD
bože muj!!!! :DDDDDDDDDD NO A CO ze zverejnuji jenom udaje za obecnou skupinu 12+??? vsude na svete se meri taky obecna skupina, nejobecnejsi je napriklad 3+ a to to maji taky zverejnovat? :D jedina relevantni skupina na Slovensku na poli soukromych TV je 12-54, podle tehle skupiny ze tam ridi cely trh s TV reklamou, slovenske soukrome tv ale uzavrely dohodu, podle ktere data za tuhle skupinu muzou zverejnovat POUZE ony
oh bože, když tomu nerozumíte, tak neplácejte radši nic, protože se víc a víc ztrapňujete
na Slovensku uzavřely komerční televize dohodu, že data sledovanosti pro skupinu 12-54 jsou jejich interní záležitostí, se kterou mužou nakládat výhradně ony a pokud chce někdo mít k těmto informacím přístup, musí za tuhle službu zaplatit, bylo to tak vždy, ještě před pár lety například za data platil server medialne.sk, pak ale i v tomhle případě došlo k nesouhlasu TV a taky k nepřiměřenému zvýšení ceny služby, a tak s tím server přestal
konečně vám to docvaklo, ještě doufat, že vyslechnete čtenáře a začnete zveřejňovat kompletní čísla tak jak se patří, protože samotná data v 15+ jsou takřka k ničemu - proč?
protože pryč jsou časy, kdy se reklama prodávala zásadně na 15+, kdyby to tak bylo, nevznikají specializované stanice
lidi z branže pochopitelně čísla, které potřebují, mají a nespoléhají na digizone.cz a to, že server digizone data zveřejňuje, je jistě vítaný bonus pro čtenáře, ale neúplné informace = irelevantní informace
za diskusi by pak stálo bavit se o tom, co je relevantní cílová skupina, totiž za základ se dají považovat 2: 15+ a 15-54, pak od toho muži a ženy v těchto věkových kategoriích, bohužel, Prima si uměle vytvořila okleštěné kategorie, jakési muže 15-40 a ženy 15-44, což je hloupost a nemá to obdobu, protože standardně se ze skupiny 15-54 vybírají tzv. mladí lidé, a to je věková kategorie 15-34, tohle ale samozřejmě není problém digizone
no a pokud jde o tzv. "group", tak je to naprosto legitimní, protože dnes se prodáva reklama v poměru mezi jednotlivé TV kanály skupiny a ne samostatně, takže celkový zásah cílové skupiny vyjadřuje "group" a ne jen hlavní kanál
na závěr ještě dodám, že samotný share, to je jenom takový marketingový nástroj televizí, který nevypovídá takřka nic o sledovanosti, na to je určen RATING
no a úplně na závěr takové malé přání - více se věnujte taky COOL, LOVE a CINEMA, protože tohle jsou kanály, kterým patří budoucnost a jejich relevance prudce stoupne
nedostatky nemám já, ale vy - a velké, a taky neumíte číst...
na Slovensku nemají 12+, mají 12-54, u 12+ zustala jen STV, protože v případě public tv je nepřípustné, aby se omezovala jen na určitou cílovou skupinu
vědomí, že se reklama prodáva jenom na 15+, tak to je vážně úsměvné :) vážně moc :D pro řadu jednotlivých pořadu se prodáva reklama na x cílových skupin - podle toho, která skupina vykazuje nejlepší zásah, například, čistě teoreticky, u Prostřeno to mužou být ženy 34-55, naopak reklamní bloky v pruběhu televízních novin zásadně jenom na 15+ a tak dále
problémem 15-54 nebylo vubec to, žeby se Nově nedařilo prodávat reklamu, to je blábol jako Brno, duvodem bylo, že narozdíl od vyspělých zemí, jedině v čr kvuli zbabělosti Primy neexistovala jednotní shoda na poli privátních TV v oblasti nejvýnosnější cílové skupiny, a to deformovalo trh, proto se Nova vrátila k 15+ při prodeji obecně, jenže s ohledem na výsledky v 15-54, což znamená, že si muže dovolit daleko větší cenu za reklamní spot než Prima, protože narozdíl od konkurence dokáže zasáhnout nejatraktivnější diváky
část, ve které plácáte o skupinách muži/ženy nebudu komentovat, protože neumíte číst :)