Memu klientu se uz nekolik webu rozjelo (rodina eshopů) jenze tam chybi poruznu nektera data a nekdy i cele DB tabulky jsou prazdne.. Nevim jak Casablanca poresi ta zatim neobnovena data, kdyz mezitim tam uz vesele probihaji dalsi nakupy.. no nic, budeme nuceni stehovat jinam.
No prave tim, ze nam nedali vedet, ze to opet nahazuji, odstartovali to samozrejme bez naseho vedomi s neuplnymi DB.. nezachytili jsme ze to vlastne spustili. A kdyz jsme to zjistili, uz tam byla halda novych dat. Vykopal bych z tech obchodu aspon indexy natvrdo pres ftypko, jenze to samozrejme predtim taky nejelo.. Fakt super komunikace..
Souhlas. Nerad to říkám, ale strašný mrdky. Hlavně jejich komunikace včera. Kdybych neměl schopného IT, tak se nic nedozvím. Helpline mlžila. No nic, za blbost se platí, naskočil jsem na jejich promo o 100% dostupnosti. V případě problému se to přepojí do jiné lokality a jedete dále... jejich slova. Realita je jiná.