Dne 20. ledna 2014 cca v 11:13 došlo ve vzdálených prostorách budovy Stimbuilding k havárii vodovodního potrubí. Bohužel voda vnikla do sálu č. 8 a poškodila nejen několik zákaznických technologií, ale i náš cloud BIG BLUE ONE. V současné době probíhá rekonstrukce cloudového datového pole a obnova uložených dat ze záložního řešení našimi specialisty ve spolupráci s expertním týmem dodavatele. Data v současné době bohužel nejsou dostupná.
Obnovu funkčnosti řešení BIG BLUE ONE předpokládáme během zítřejšího dne.
Zákaznické technologie jsou v současné době přestěhovány do sálu č. 7. Kompenzace způsobených problémů se bude řešit formou pojistné události. Celé události je nám velmi líto, nicméně nebylo v našich silách jí zabránit.
jsem tam pres 10 let urcite. vzdy spokojenost maximalni a pochopil bych, ze se toto stalo. co ovsem nepochopim je, ze me na helplajne tahate za nohu, ze na tom pracujete. nepochybuji o tom, ze ano. ovsem moc dobre vite, ze takova nehoda nebude odstranena v nejake rozumne dobe. pokud bych toto vedel hned, tak jsem mohl nejake zasadni veci presunout docasne jinam a necekat, ze to "za chvili" nabehne. takze sluzby spokojenost. nehoda - za tu nemuzete. za to, ze mlzite a zakaznik se nedozvi realny stav - nazdar. pripravili jste me o nekolik hodin, co jsem to mohl resit a i o nekolik klientu.
mejte se fajn a jestli pri vypovedi vytahnete neco jako vypovedni lhuta, tak tu vypoved tam pujdu dat osobne a hezky to nebude.
byvaly zakaznik
Tohle je ten nejhorsi alibisticky nazor.
Kdyby jste to vedel hned, ze praskne potrubi nekde, tak by jste vcas byl pripraven neco delat?
Kdyby jste byl trochu soudnej, tak rozhodne zalohujete a pak neni problem behem peti minut presmerovat domeny u stejnyho poskytovatele na jinych serverech.
A obzvlaste pokud mate nejake sve zakazniky a nezalohujete, tak jste podle meho nazoru amater nejvetsiho kalibru poskytujici nebo preprodavajici sluzby, kde v takovych pripadech nejste schopen garantovat zadnou sluzbu.
zapomínáte na fakt že tu diskutují i postižení kteří nejsou zákaznící BBO a přesto jim voda udělala škodu. pro mě za mě ať si svoje technologie ničí casa sobě jak chce ale ať to nedělá vlastním zákazníků.
takže když by těm co jim pustili vodu na servery řekli rovnou že je v prdeli hw serverů a nelhali tak by byli škody menši. A např hosting90 to ustál myslím celkem ze ctí běhěm 8 hodin komplet jeli.
Diky Martine :D Ale bylo to behem 4 hodin. Viz nase vyjadreni primo na webu a na facebooku. Voda nam protekla rackem stejne jako casablance jejich BBO.
Vyjádření k výpadku služeb ze dne 20.1.2014
Krátce před polednem začalo do serverovny HC8 našeho poskytovatele housingových služeb stropem protékat velké množství vody, která ihned začala protékat všemi našimi fyzickými servery umístěnými v tomto sále. V důsledku toho došlo k okamžitému výpadku služeb běžících na těchto serverech.
Ihned po tomto zjištění jsme začali pracovat na obnově dostupnosti služeb. První služby byly obnoveny již během 1,5 hodiny, 4 hodiny po začátku výpadku byly dostupné všechny námi poskytovaně služby.
O příčinách a zamezení opakování podobných havárií budeme nadále jednat s naším poskytovatelem housingových služeb Casablanca INT s.r.o. Oficiální vyjádření provozovatele housingu http://www.casablanca.cz/informace/
ja zalohuju a s obnovou jsem zacal hned, jak jsem se dozvedel, ze jim nachcalo do serveru - coz nebylo po tom co jim tam nachcalo, ale za nekolik hodin. takze pripraven jsem byl a zacal jsem to resit hned, jak jsem se z jinych zdroju dozvedel, ze tam je voda. kdyby me ti zmrdi nelhali, tak jsem to mohl resit uz v poledne.
takze co tu jeste chcete za casablancu okecavat? ja pripraveny byl oni nikoliv. jen jsem si myslel, ze mam hosting u seriozni firmy a ne u bandy lharu.