Přesně jak píše Michal.
Casa samozřejmě poškozená byla, byli poškozeni i zákazníci. Už jsem psal, že minimálně komunikaci Casa hrubě nezvládla a být já na místě těch, co tam měli servery, tak by mě to taky nadzvedlo ze židle.
To ale nic nemění na tom, že nelze spoléhat na své domněnky nebo marketingové materiály a pak se rozčilovat, když jsou věci poněkud jinak.
Nejsem si vubec jistej, zda vubec nekdo v teto diskusi stavi casu do role postizeneho.
Jen se tu par lidi snazi naznacit nekolika "spravedlive rozhorcenym obcanum" (nekteri z nich budou pravdepodobne zakaznici), ze pokud budou spolehat na marketingove letaky, tak muzou u jineho poskytovatele "cloudovych sluzeb" dopadnout za par mesicu ci let stejne.
Diskuse o tom, kdo, jak a komu bude platit, je zajimava, ale de facto k nicemu.
bezte uz s tim PR do prdele....
tady se prakticky casablanca stavi do role postizeneho.
to ze to maji zatopeny - to je smula... nemam jim to za zly.
to ze to trva .. dneska i v maly kancelar je problem najit na zalohy okno, protoze vsichni maji disky jako krava a dat jeste vic. tak taky nic proti tomu.
tohle vedeli a meli zakaznikum dat pravdivou informaci, aby ti, kteri byli na vypadak casa pripraveni, mohli zacit jednat.
co tam maji za techniku nebo ve smlouve s timto nema vubec co delat....
Naopak, celá tahle diskuse je zaspamována lidmi, kteří kupují něco na základě svých domněnek úplně mimo realitu a pak se ještě rozčilují a svou blbost svádějí na druhé. A pak tady spoustou generálů po bitvě a jedním vševědem. Já se vůbec nedivím, že se podvodníkům tak daří, když jsou lidi tupí a neověří si, co kupují nebo podepisují.
věřil bych, naše bezi take
zas bych v te záplave hate postu ktere jsou úplne mimo mísu mírně ubral, cesi mají radi tragedie a jsou neradi když konci, takže tu je halda "uchylu" který se vyžívají v cizím nestesti
co se týká casablany, jejich připojeni k netu mame pres 10 let, funguje a nepadá, nedá se srovnat s předchozím
co se týká teto pohromy, posralo se to > obnovilo se to > trvalo to dlouho > sem zvědav co za to dostanene
nám to bylo ve finále jedno, jeli jsme behem chvíle pres lokal v kanclu
mě technik sdělil, že budu rád, když v pátek. tak jsem mu poděkoval za upřímnost, popřál mnoho štěstí a ať už mu to peklo konečně skončí s tím, že už mě je víceméně jedno kdy, ale aby vůbec někdy - že si jen dosypu drobné rozdíly co nemám ve vlastní záloze, protože jsem byl nucen to rozject jinde.
no je to škoda. celou dobu jsem tam byl spokojený. tak uvidíme, co pan obchodník na to, že to chci obratem zabalit. pokud nebude dělat problémy, tak se v dobrém rozloučíme a půjdeme každý svou cestou - nic netrvá věčně. pokud bude řešit 3 měsíční výpovědní lhůtu, tak se už budu opravdu bránit. to by byla drzost maximální.