Vlákno názorů k článku Casablanca INT druhý den v potížích: po zatopení serverů obnovuje data [AKTUALIZOVÁNO] od titanic - Je to obrovské selhání a to především v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 1. 2014 11:07

    titanic (neregistrovaný)

    Je to obrovské selhání a to především v amatérské (ne)komunikaci. Kdo za to ponese zodpovědnost? Ředitel? Technický ředitel? Teď už jen schází začít mazat negativní příspěvky na Facebooku.

    Připadá mi, že Casablanca dost upadá a ukazuje se to co bylo/je jen pozlátko.

  • 21. 1. 2014 10:57

    Pavel Neuberger (neregistrovaný)

    Na celé věci je pro mě nepochopitelných několik věcí:
    Za prvé jsem byl informován, že poškození části diskového pole neohrozí funkčnost webových projektů. Bylo nám řečeno, že výbuch bomby neovlivní, ale kdo ano. Zde došlo k zásadnímu klamání zákazníka, protože „cloudová“ služba, kterou nám Casablanca poskytuje, k mému šokujícímu zjištění, funguje podobně jako server před deseti lety doma pod stolem. Přepětí? Vyhoření? Polití čajem? Tak koupím nový disk a obnovím zálohu... nemohu si odpustit WTF? To je služba za desetitisíce měsíčně?
    Za duhé, když kompletně pominu tento archaický přístup, o kterém si všichni klienti Casablancy mysleli, že je nemožný. Přeci jen jsme byli přesvědčováni o modernosti řešení a podobně. Velmi mě zajímá, jakým způsobem bude Casablanca kompenzovat vzniklé škody? V našem připadě se jedná o ztrátu z bannerové reklamy. Pokud dostanu na tuto otázku smysluplnou odpověď nebudu Casablancu jako poskytovatele služby měnit. Věřím, že to bude dostatečným poučením.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).