Na celé věci je pro mě nepochopitelných několik věcí:
Za prvé jsem byl informován, že poškození části diskového pole neohrozí funkčnost webových projektů. Bylo nám řečeno, že výbuch bomby neovlivní, ale kdo ano. Zde došlo k zásadnímu klamání zákazníka, protože „cloudová“ služba, kterou nám Casablanca poskytuje, k mému šokujícímu zjištění, funguje podobně jako server před deseti lety doma pod stolem. Přepětí? Vyhoření? Polití čajem? Tak koupím nový disk a obnovím zálohu... nemohu si odpustit WTF? To je služba za desetitisíce měsíčně?
Za duhé, když kompletně pominu tento archaický přístup, o kterém si všichni klienti Casablancy mysleli, že je nemožný. Přeci jen jsme byli přesvědčováni o modernosti řešení a podobně. Velmi mě zajímá, jakým způsobem bude Casablanca kompenzovat vzniklé škody? V našem připadě se jedná o ztrátu z bannerové reklamy. Pokud dostanu na tuto otázku smysluplnou odpověď nebudu Casablancu jako poskytovatele služby měnit. Věřím, že to bude dostatečným poučením.