Vlákno názorů k článku Casablanca INT druhý den v potížích: po zatopení serverů obnovuje data [AKTUALIZOVÁNO] od Pavel Neuberger - Na celé věci je pro mě nepochopitelných několik...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 1. 2014 10:57

    Pavel Neuberger (neregistrovaný)

    Na celé věci je pro mě nepochopitelných několik věcí:
    Za prvé jsem byl informován, že poškození části diskového pole neohrozí funkčnost webových projektů. Bylo nám řečeno, že výbuch bomby neovlivní, ale kdo ano. Zde došlo k zásadnímu klamání zákazníka, protože „cloudová“ služba, kterou nám Casablanca poskytuje, k mému šokujícímu zjištění, funguje podobně jako server před deseti lety doma pod stolem. Přepětí? Vyhoření? Polití čajem? Tak koupím nový disk a obnovím zálohu... nemohu si odpustit WTF? To je služba za desetitisíce měsíčně?
    Za duhé, když kompletně pominu tento archaický přístup, o kterém si všichni klienti Casablancy mysleli, že je nemožný. Přeci jen jsme byli přesvědčováni o modernosti řešení a podobně. Velmi mě zajímá, jakým způsobem bude Casablanca kompenzovat vzniklé škody? V našem připadě se jedná o ztrátu z bannerové reklamy. Pokud dostanu na tuto otázku smysluplnou odpověď nebudu Casablancu jako poskytovatele služby měnit. Věřím, že to bude dostatečným poučením.

  • 21. 1. 2014 11:07

    titanic (neregistrovaný)

    Je to obrovské selhání a to především v amatérské (ne)komunikaci. Kdo za to ponese zodpovědnost? Ředitel? Technický ředitel? Teď už jen schází začít mazat negativní příspěvky na Facebooku.

    Připadá mi, že Casablanca dost upadá a ukazuje se to co bylo/je jen pozlátko.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).