No jde porad o komunikaci client-server. Nejsem odbornik na herni ochrany a jejich prolamovani, ale logicky by melo stacit hre "podvrhnout" jiny server. Chvilku sledovani komunikace mezi klientem a serverem a pak pustit jiny server, ktery bude odpovidat na pozadavky o overeni stejne na lokalni siti s IP serveru a pripojeni k netu vypnout :)
Jinak mi to teda taky pripada jako hnusny podraz na legalni uzivatele. Koupit si hru, ktera bude fungovat jen za predpokladu:
1) mam spolehlive pripojeni k internetu
2) vydavatel ma spolehlive pripojeni k internetu, spolehlivy a dostatecne vykonny server
Zatimco to prvni mohu do jiste miry ovlivnit, to druhe jde uplne mimo me a mohu jen doufat.
Parkrat jsem byl na LAN party, ktere se konaji v byvalych zavodnich jidelnach a podobnych prostorach. Kdyz uz je tam pristup k netu, je to v lepsim pripade megabitova wifina sdilena 50-100 uzivateli. Hry s touto ochranou jsou pro tuto cilovou skupinu zabite(a nebo cracknute).
Spousta znamych ma notebook a hraji si cestou v autobuse, vlaku, na chatach,..na mistech bez pristupu k netu. Pro ty je tato ochrana taky super.