Vlákno názorů k článku CDMA pro rok 2005 od Rypouš Sloní - Nemohu se ubránit dojmu, že tyto diskuze neslouží...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 1. 2005 10:23

    Rypouš Sloní (neregistrovaný)
    Nemohu se ubránit dojmu, že tyto diskuze neslouží k výměně zkušeností, ale jen k léčení různých mindráků neschopných nemakačenků.
    K věci:
    Služba za ty peníze, dle mého názoru, je OK". Funguje velmi dobře pro homebanking a distribuci zboží přes internet. Jsme spokojeni, i když... I když se občas vypne modém, i když občas centrála Eutelu způsobí výpadek základnových stanic, i když rychlost kolísá a upload je dost mizerných 36 kbps.
    Např.: U homebankingu nám to vypadlo 2x, když jsme posílali příkaz, a vždy to vypadlo centrálně u Eutelu. To, jak uznáte, nepotěší.
    To je ale všechno z té negativní stránky.
    Věříme, a zvyšující se rozsah pokrytí i rychlost tomu nasvědčují, že služba, zvlášť s rev.A, se bude dále zlepšovat.
    My jsme proto udělali maximum: Vyměnili OS, BIOS ZD i USB hub. Technicky jsme problémy ze své strany plně eliminovali. Doporučuji každému, aby, než začne psát( Bože oni umí psát!) do diskuze, začal nejdříve u sebe, zda vůbec taková služba mu na jeho HW může fungovat, a tyto věci si řádně zkontroloval a upravil, a teprve pak šel také reklamovat CDMA, které za hloupost svých majitelů pochopitelně vůbec nemůže.
    Všem přeji hezký den!
  • 8. 1. 2005 11:10

    Další napálený (neregistrovaný)
    Ano, když kvůli tomu postavíte zvláštní solo PC a obětujete několikadenní úsilí týmu techniků, tak dosáhnete takyfunkce této služby. Ale když jsem (při jedné ze svých reklamací)viděl, jak bezostyšně nabízejí tuto službu jedné starší paní, která soudě dle jejích dotazů neměla jasno v rozdílu mezi PC a Internetem, tak se mi chtělo těm debilům od Eurotelu rozbít hubu.
  • 8. 1. 2005 12:19

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Nikdy nemuzete vedet, jestli nema doma velmi schopneho vnuka, ktery ji to behem peti minut hrave rozchodi. Odkdy povazujeme za samozrejmou povinnost prodejce posuzovat, zda zakaznik poptavane zbozi opravdu potrebuje a dokaze pouzit ? Meli by snad v reznictvi rozmlouvat chlapovi nakup kusu flakoty, kdyz z dotazu, ktere poklada je zrejme, ze nikdy nevaril nic slozitejsiho nez caj ? Samozrejme, ze meli - ale realita je takova, ze se to bezne nedela a celkem to vsichni povazuji za normalni. Protoze se povazuje za normalni, ze ten, kdo zbozi poptava - a nepta se na radu zdali ho vubec koupit ma - to ma rozmyslene a je svepravny se sam rozhdnout, ze zbozi chce. Tak proc tento bezny postup vycitat zrovna Eurotelu ?
  • 11. 1. 2005 18:30

    pk202 (neregistrovaný)
    Ano mate naprostou pravdu.
    CDMA za Vasi hloupost opravdu nemuze :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).