Je hezke, ze nam evropske regulacni organy stanovuji takovato pravidla. Nechci spekulovat o tom, zda-li ma Eurotel pravo CDMA spustit na zaklade aktualni licence. Z popisu co se muze delat s pasmem 450MHz mi vsak vyplyva, ze i soucasna obdoba T!Pu je v rozporu s temi neverejnymi sitemi... - ano, licence je na 20 let - tusim, ze do roku 2011 (?), tedy minimalne do tohoto obdobi by muselo nastat znarodneni a nebo zase nekdo ma poradne maslo na hlave a odneseme to vsichni (jak typicke pro nasi urednickou masinerii - ja bych to tem neschopnym dal k uhrade, klidne do konce zivota, proc jejich blbosti mam platit a oni si spojene vyzirci furt sedi v ourade:-()
opakuji svuj prispevek z ISDN.cz
Da se s vysokou mirou pravdepodobnosti predpokladat, ze Eurotel CDMA nezboda jako Cesky Telekom ADSL. Co lze ocekavat? Snad jedine.... Dalsi mistrnou ukazku Ceskeho Telekomu jak drzet svuj "bullshit" pri zivote co nejdele... Telekomu se do jiste miry nedivim (co v tehle situaci muze delat) ale chovani regulatora uz nelze nazvat ani alibismem - v tuto chvili to spise jiz vypada na zpronevereni se sve role. Termin liberalizace "holt" ma asi mnoho vykladacu v teto male zemi.... Morituri Te Salutant
doufam, ze waleski nerekl jen v zertu, ze shani penize na koupi ctc. to by asi bylo poradny toco na ceskym telco trhu kdyby ctc ridil nekdo kdo tomu rozumi a chce nabizet novy, kvalitni sluzby.
Generální ředitel Českého Telecomu Gabriel Berdár se v době před jeho nástupem do funkce velmi intenzivně zajímal o možnost změnit podnikatelskou činnost Českého Telecom na prodej a leasing výpočetní techniky neboť ničemu jinému nerozumí.
>>-----Original Message-----
>>From: Nishkam [mailto:]
>>Sent: Wednesday, April 21, 2004 9:15 PM
>>To: IOL Techhelp
>>Subject: Re: Technicka podpora
>>
>>
>>Dobry den,
>>
>>obracim se na Vas se stejnou prosbou. Stale nam nefunguje ssh tak jak
>>ma. Neustale se odpojuje. Sluzba ssh je pro nas velmi dulezita a momentalne neni v poradku!
>>
>>Zadam Vas proto o pomoc. Poslete k nam prosim technika pro prozkoumani tohoto problemu.
--------
IOL Techhelp wrote:
>>Dobry den,
>>
>>bohuzel nase oddeleni se temito problemy nezabyva. Pozadejte kolegy na specialni lince 900 16 90 90.
>>S pozdravem
>>technická podpora IOL
>>
-----Original Message-----
From: Nishkam [mailto:]
Sent: Thursday, April 22, 2004 12:20 PM
To: IOL Techhelp
Subject: Re: Technicka podpora - PROBLEM ADSL !!!
Dobry den,
Nerozumim proc se oddeleni technicke podpory nezabyva technickym
problemem sluzby, kterou poskytujete?
Proc mi davate cislo se zvysenym tarifem? Kam je to cislo? Nemela by to byt spise zelena linka?
Muzete mi poslat prosim kontaktni email misto cisla se zvysenym tarifem, kde to stejne nikdo nebere?
S pozdravem
-----------
Dobrý den,
Připojení k netu máte v pořádku. Co se týče konektivity pro službu se zabezpečením SSH, bohužel se naše oddělení zabývá pouze základní připojením k síti internet. Požádejte kolegy na specialní lince 900 16 90 90, kteří mají toto na starost.
S pozdravem
technická podpora IOL
-----------
p.s. volani na linku 900 16 90 90 se uctuje sazbou 16 Kc/min. Na lince to stale zveda automat, ktery mi sdeluje, ze vsechny operatori jsou obsazene. Predpokladam, ze za kazde toto sdeleni se mi nauctuje 32 Kc bez dph. :(
Dekuji, zkusim to. Souvisi to asi s nejakou expiraci. Zvlastni je ze doma doma na GPRS me to neodpoji. Pravdepodobne to bude tim, ze doma mam Linux a tam zrejme bude ten keep-alive nastaveny.
Stejne, zpusob jakym se stavi CTc/IOL k reseni problemu me zarazi. Momentalne se bavim s jednim zakaznikem o tom, aby misto hostingu, ktery ma od IOL v cene za pevnou linku, pouzival hosting nekde uplne jinde. Radsi doplatit, nez riskovat takovy tech. support.